דף הבית / קבלה ומדע / חושבים מדע / רשת הקשר הנסתרת

רשת הקשר הנסתרת

Laitman_2011-02-03_4879_w.jpg

גילוי: החלק התת-מודע של המוח האנושי מסוגל לבצע פעולות שדורשות מחשבה סדרתית. זה כולל הבנת הנקרא ופתרון הבעיות בחשבון.

הגילויים הללו סותרים את ההשערות הקיימות במדע, שלפיהן על מנת לבצע פעולות מסוג זה דרושה פעילות של המודע (ההכרה). כמו כן, הגילויים הללו מאפשרים לגלות את המידע הנסתר בתוך תת-המודע.

המחקרים מעידים על היכולת של בני האדם לבצע סדרת פעולות עם סמלים וסימנים מופשטים כגון מילים ומספרים, ללא שימוש במודע. תיאוריות מדעיות טוענות שאי אפשר לקרוא משפטים ולפתור בעיות בחשבון ללא הבנתם בחלק המודע (ההכרתי) של המוח. אך ההשערות האלו לא הסתמכו על ניסויים שסיפקו לתת-מודע זמן הנחוץ לעבודתו.

נערכים המחקרים על כך, האם אפשר לשאול את תת-המודע שאלות על מנת לקבל עליהן תשובות. היום ידוע שהתת-מודע מסוגל לבצע הרבה יותר ממה שחשבו עד לפני זמן קצר. התפתחות המחקרים בתחום תת-המודע יענו על התשובה בשביל מה אנו זקוקים למודע ומה תפקידו.

התייחסותי: כמו שבמוח שלנו 97% של עוצמתו אינה "מתממשת", לפי מה שנראה לנו, כך גם התת-מודע שלנו עובד למען התחום שלא ידוע לנו, והוא ההתחברות שלנו לכל בריאת העולם, לרשת הקשר בין כל היצורים וכל מה שנברא. הרשת הזאת חודרת ומחזיקה את כל אשר קיים כמערכת אחידה. היא רב-ממדית, אינטגרלית, רב-קוטבית, בתוכה כולם יחד וכל אחד בנפרד תלוי בכולם, שווה לכולם וקובע את המערכת כולה.

ידיעות קודמות בנושא:
המוח: סוד שאינו נגיש למדע
השכל חסר הגבולות
המוח הוא העבד של הרצון

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest