דף הבית / משבר עולמי / רק נדמה לנו שאנחנו זרים!

רק נדמה לנו שאנחנו זרים!

photo_rav_gh70_271.jpg

שאלה: אדם שיודע שכל העולם הוא מערכת מאוחדת, יכול להתחיל לעבוד על התיקון שלו. אבל מה לעשות עם האנשים, שלא יודעים על כך דבר וממשיכים לפעול בצורה לא נכונה בתוך המערכת הזאת, ובכך גורמים נזק לאחרים?

תשובה: צריך לנסות להסביר להם, וככל שיבינו יותר מה נדרש מהם כדי לפעול נכון, כך יהיה טוב יותר לכולם.

אתה צריך להסתכל על כל העולם כעל חלק מעצמך שעדיין לא תוקן ולכן נראה לך כחיצוני. אבל אם תתקן את החלק הזה, ותצרף אותו אליך אז תרגיש שהוא חלק ממך! כך זה מתגלה לאדם.

אם תרגיש באמת עד כמה אתה תלוי בכל השאר, אז באותו רגע תגלה שכולם חלקים שלך, רק שהם עדיין לא בשליטתך; כמו שהיו הילדים שלך, שאותם אתה מרגיש כחלק בלתי נפרד ממך, אך הם לא מקשיבים לך ולא רוצים להיות יחד אתך.

כך אתה מגלה, שכל הנשמות, כל האנושות, הם חלקי נשמתך. אבל, בכוונה נותנים לך את ההרגשה שהם נפרדים ממך, כאנשים זרים. אחרת התיקון היה בלתי אפשרי. אם מלכתחילה הייתי מרגיש את כל העולם כמו את עצמי, לא הייתי יכול לתקן דבר. דווקא בגלל שאני מרגיש אנשים כזרים לי ומרחק מפריד בינינו, אז קל לי יותר לתקן אותם. אילו הייתי מרגיש את החלקים האלה בתוך עצמי, זה היה נורא קשה, עד כדי כך שלא הייתי יכול לגעת בהם.

לכן הבורא "הוציא" אותם מתוכי החוצה ואפשר לי להתייחס אליהם, כאל אנשים זרים. אם אני רוצה לקרב אותם בחזרה אליי ולקבל מהם השפעה טובה, בכך אני מתקן אותם. האשליה שהם נפרדים ממני וזרים לי פועלת לטובת התיקון שלי. אבל למעשה הם חלקים בלתי נפרדים ממני!

ידיעות קודמות בנושא:
אני מוסר לכם את חיי!
העולם מחזיק אותי בגרון
ידיעות נוספות במדורים: משבר עולמי, אדם הראשון

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest