דף הבית / חינוך, ילדים / רד מהחמור שלך ותפסע אל העולם

רד מהחמור שלך ותפסע אל העולם

ישנם יתרונות נוספים בכך, שכל אחד מתעלה מעל עצמו ונכלל בזולת. כי באופן כזה אני תופס שיטה מיוחדת של קשר עם אדם אחר, של כל מה שנמצא מחוצה לי. ואז באמצעותה אני יכול להשיג חיבור עם כל האנושות. כך אני מקבל תכונות, רצונות, מחשבות, את כל הפוטנציאל שטמון בכל אדם.

אני התעליתי מעל עצמי כדי שהאגו שלי כבר לא יסתיר את העולם ממני, לא יחייב אותי רק לנצל ולגנוב כדי להשתדל למשוך כמה שיותר לעצמי. בכך שאני עולה מעל לאגו שלי, אני מצאתי את עצמי בתוך העולם! אני התפשטתי בין כולם ומוכן לכסות אותם מלמעלה על ידי הדאגה שלי, להציף אותם בכל טוב.

אני הופך עבורם לאימא, בכך שמתחיל להרגיש את התכונות, המחשבות והרצונות שלהם. הפוטנציאל שלהם הופך לפוטנציאל שלי. במקום האגו הקטן שלי, אני מתחיל לקבל רצונות ותכונות של כל העולם והופך להיות ענק, לא מוגבל. כאן מתרחש איזה מהפך פסיכולוגי בתפיסת המציאות.

עד אז אני כל הזמן תפסתי וסיננתי את המתרחש מנקודת המבט של התועלת האישית שלי. אבל עכשיו, על ידי זה שיצאתי מעצמי, אני מתחיל לסנן ולבחור מה שטוב לעולם. כך אני מתחיל לחיות באחרים. אני כאילו התעליתי מהחמור שלי, מהחומר האגואיסטי שלי, ורכשתי דמות חדשה.

הודות לכך, אני מתחיל להרגיש את העולם בלתי מוגבל, מנוגד, נבדל. על ידי כלי הקליטה החדשים, הפנימיים האינטגרליים שלי, אני יכול לחבוק את כל העולם ולראות איך לעשות טוב לכולם.

דווקא זה מה שמאוד חסר לנו היום במסחר, בפיננסים, בכלכלה. אנחנו לא מסוגלים לבנות מודל אחיד עבור כל העולם, ולכן איננו מצליחים. אבל על ידי יציאתנו מתוך עצמנו והקבלה של תכונות וראייה אינטגרליים כאלה, אנחנו נוכל לעשות את זה!

זאת אומרת, זה עוזר לנו להצליח בכל עסק, בראש ובראשונה, בהשכלה האינטגרלית ובכל המקומות שבהם פועלות מערכות יחסים בין בני אדם: בנקים, ארגונים גדולים, ממשלה. אני הופך להיות אדם שמתאים לחברה שנמצאת במשבר וחדורה בקשרים הדדיים. באופן כזה, אנחנו מתחילים להתאים את עצמנו לעולם החדש.

מתוך התוכנית "חיים חדשים" שיחה 33, 12.07.2012

ידיעות קודמות בנושא:
ריפוי של העיוורון האינטגרלי
מחליפים את התוכנה הישנה
מטהרים את העולם מהשפעות הגוף

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest