דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קשר, זה לא סתם חוט מתכת וגל

קשר, זה לא סתם חוט מתכת וגל

שאלה: האם אפשר בסדנה לא להושיב אנשים סתם זה מול זה, אלא מסביב לשולחן עם תה ועוגיות?

תשובתי: שום שולחנות ושום תה עם עוגיות!

אם האדם נכלל בצורה נכונה בסדנה, אז הוא פשוט מתנתק מהגוף שלו, נאבדות אצלו כל התחושות של הגוף הגשמי. הוא שוקע בדיונים, בבירורים: אחד אמר כך, והאחר אמר אחרת. מופיעה אצלו האפשרות לקבוע מה ההבדל בין החברים, "למשש" כל אחד מהם: את הסגנון שלהם, ההתבטאות, העולם הפנימי. זה נחוץ לו, כי הוא הרי צריך להתכלל בהם.

האדם לא צריך לדאוג איך להעביר את האור לאחרים, אלא איך להתחבר איתם על ידי הרצון, כלומר לחבר את המגע שלו למגע שלהם, כמו תקע לשקע. בכלל לא מעניין אותו כיצד עובר האור. הוא רוצה להתחבר לרצון של החבר, כמו חלק זכרי לחלק נקבי ואז האור יעבור דרכו. באופן כזה, הוא עושה את עבודתו, והבורא עושה את עבודתו.

כי כאשר אנחנו מתחילים בפעולת ההתעברות, אז אנחנו לא חושבים שבזמן הזיווג של התאים הזכריים והנקביים יוצא אורגניזם חדש. אם היינו חושבים על זה, אז שום דבר לא היה מצליח לנו. אני מדבר לגמרי ברצינות! אתם לא מתארים לעצמכם, איזו עבודה נעשית בסדנה! הרבה יותר גבוהה, עדינה, פנימית, מאשר כשאנחנו מתחילים בפעולת העיבור. אתה הופך להיות ערוץ של האור העליון שדרכו האור זורם לתוך החבר. אסור לזלזל בזה!

אתה צריך לחשוב על איך להשיג כזה חיבור. יחד עם זה, החבר שלך משחק כאן תפקיד יחסית פאסיבי, מפני שהוא מייצג את החלק הנשי כלפי החלק הגברי. ואתה, בתורך, כלפי האחר, והוא כלפי השלישי. זה נקרא התכללות הדדית, כי בכל אחד מאיתנו קיימים החלקים הזכרי והנקבי.

מצד אחד, אתה מתאר לעצמך את החבר כעני, שאתה צריך לתת לו הכול, אפילו אם נשארה לך כרית אחת. מצד שני, אתה בעצמך צריך להיות עני ביחס אליו, מפני שלא תקבל מהבורא את מה שאתה יכול לקבל מהחבר. רק הוא יכול לחבר אותך לבורא. לכן, ביחס לחיבור הזה, אתה הוא העני והוא העשיר. וכך כל אחד מאיתנו. תנסו להתחבר בצורה כזאת זה בתוך זה ברצונות שלכם ולמלא אותם, ואז אתם תראו איך מתגלה לכם מרחב חדש לגמרי, שבסופו של דבר יהפוך לרוחני.

כי המושג "קשר", זה לא סתם חוט מתכת וגל, זו לא סתם קרן אור. שם בפנים קיים עולם שלם של מידע ואנרגיה! זה מה שאתה רוצה לגלות עכשיו בקשר בינך לבין החבר.

וכאשר אתה נכנס לקשר הזה, אתה מרגיש כיצד כל זה עובר דרכך ואחר כך מתרחב בהדרגה ונוצר תדר רוחני אין סופי מעל לתדר של העולם שלנו. לפניך נפתח מימד רגשי, אינפורמטיבי, גדול וחדש לחלוטין. אתה חייב לחדור לתוך זה.

מתוך שיעור בנושא "קבוצה והפצה", 23.10.2013

ידיעות קודמות בנושא:
להשאיר את החמור מחוץ למעגל
מרכז הקבוצה נולד בינינו
להתמוסס בכוס של איחוד

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest