דף הבית / אקטואליה / ישראל היום / קריאה מתוך מוקד העימות בין הכוחות

קריאה מתוך מוקד העימות בין הכוחות

מכתב מדרום הארץ: "המצב הוא כזה, לא יכולנו להיפגש היום יחד לשיעור ונאלצנו להישאר בבית עם המשפחות והילדים הקטנים, כי בכל רגע יכולות להישמע אזעקות. אבל החיסרון שלנו להיות בשיעור יחד עם כל הקבוצה העולמית, הוא עצום! איך אפשר לעשות כך, שחיסרון כזה יהיה אצלנו כל הזמן ולא רק תחת איום של טילים?".

תשובתי: כולנו נמצאים יחד, בחיבור אחד. אנחנו יודעים מחכמת הקבלה, שבחיבור אנחנו מעוררים את הכוחות העליונים שנסתרים בטבע. אנחנו סבורים, שבדרך כזאת נוכל להפסיק את העימות הזה. החיבור שלנו חייב להשפיע על החיבור הכללי, קודם כל בישראל, במוקד העימות בין הכוחות, ואחר כך גם בכל העולם, שבו גם כן מתרחש העימות בין שני הכוחות האלה, שמזמין משבר, סופות, אסונות טבע, הפרות סדר באירופה.

לכן, כל החברים שלנו בכל רחבי העולם צריכים להרגיש אחריות גדולה. אלה שיש בהם "נקודה שבלב", חייבים להתחבר ולהביא את העולם לתיקון. אף אחד, חוץ מאיתנו, בכלל לא מבין מה מתרחש בעולם, לא רואה את הסיבות הפנימיות האמיתיות שעומדות מאחורי כל ההחלטות, מאחורי כל הכוחות והכוונות שפועלים.

ידוע, ש"לב שרים ומלכים ביד ה'", ולכן רק אנחנו, אלה ששייכים לישר-אל, כלומר, אלה שמשתוקקים ישר לבורא, בכוחם לעשות את התיקון. ולא משנה כמה אלפי קילומטרים מבדילים בין כל חבר וחבר, בין קבוצה לקבוצה. אם אנחנו מתחברים למען מטרה אחת, כוח אחד, דרך רשת האינטרנט, אז בטוח אנחנו נמצאים יחד.

ישנם כאלה שיושבים עכשיו במקלטים בדרום הארץ, אחרים נמצאים במרכז אצלנו, אחרים נמצאים בכל חלקי הארץ ובכל רחבי העולם, אבל אנחנו צריכים להרגיש חיבור עצום בינינו ברמה הרוחנית, שמושך אלינו את המאור המחזיר למוטב. בואו נשתוקק לכך, שהאור העליון יממש את החיבור הזה שלנו.

ולאחר שהאור יתגלה בתוך הקשר הזה ויעזור לנו לערוך בירורים ותיקון, אנחנו נשיג את המצב של הטוב והמיטיב המוחלט. לזה אנחנו מקווים להביא את כל העולם.

מתוך שיעור על המאמר "השלום בעולם", 16.11.2012

ידיעות קודמות בנושא:
כוח הערבות: תנסו ותיווכחו
העתיד הטוב הוא בערבות
הברירה היחידה היא חיבור

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest