דף הבית / משבר עולמי / קנאה, המניע העיקרי לתקשורת ברשתות חברתיות

קנאה, המניע העיקרי לתקשורת ברשתות חברתיות

מחקר: "ממחקר חדש שפורסם לאחרונה נמצא כי משתמשים כבדים בפייסבוק נוטים יותר לחוש קנאה בחבריהם, וכתוצאה מכך חשופים יותר לדיכאון. כמו כן נמצא כי מעקב תכוף אחר הפעילות של חבריהם בפייסבוק גרם להם לתחושת נחיתות כלפיהם, וכתוצאה מכך לחוסר ערך עצמי."

תגובתי: ביסודו של טבע האדם, נמצא הרצון ליהנות ממילויים על ידי: אוכל, מין, משפחה, עושר, כבוד ומושכלות. הבורא, הטבע, שרוצה לפתח את הנבראים, מעורר בהם התפתחות אגואיסטית טבעית, פנימית וחיצונית, על ידי הרגשת הקנאה. לפי מידת ההתפתחות שלנו כך גדֵלה חשיבותה של ההשפעה החיצונית, ואנחנו מגיעים מהר יותר להרגשת ריקנות וחוסר מילוי מהעולם שלנו בכללותו, ומהצורך לחפש מילוי מחוצה לו. לכן הרשתות החברתיות מתפתחות בצורה כל כך נמרצת.

 

לינק מקוצר למאמר: https://laitman.co.il/a7jwM

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest