דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קלידוסקופ של רצונות

קלידוסקופ של רצונות

שאלה: האם ניתן להפריד בין הרצון לעושר והרצון לכסף? לפי פירמידת הצרכים של מסאלו, הראשון הוא הרצון לעושר ואחר כך הרצון לשליטה, ורק אחר כך הרצון לידע. אבל, נכון להיום, כסף זה הכול, אם יש לי כסף, אז יש לי בריאות, עושר, ידע ושליטה. מסתבר, שהכסף זה הביטוי הגבוה ביותר של רצון האדם.

תשובתי: למעשה, בכל שלב של האבולוציה, פירמידת הצרכים מתבטאת בצורה אחרת. פעם, הרצון הראשון אצל האדם היה הרצון למשפחה. בית, משפחה וקרובי משפחה היו היסוד להכל. לכן, כמה דורות של משפחה מורחבת חיו ביחד.

עד אז הייתה חשיבות רבה להספקת המזון כיסוד של האנרגיה. אבל מכיוון שהרצונות שלנו כל הזמן משתנים, נמצאים בתנועה ובשינויים פנימיים תמידיים, אז הרצון הבא בתור הוא הרצון למין. בשנים הקודמות הוא תפס מקום עיקרי בהתפתחות האדם. היום אפשר לומר שהרצון הזה מתחיל לפנות את מקומו לרצונות אחרים.

גם הרצונות לעושר חולפים בהדרגה. פעם האנשים היו מוכנים להקריב את עצמם לטובת העושר, אבל היום להיפך, האגו נעשה מאוד עצלן. האדם מעדיף לדעת קודם לשם מה, מדוע, למה הוא צריך, מה המשמעות? כבר לא מתחשק לו לעבוד עשרים שעות ביום כדי להרוויח. בעבר האנשים רצו לכל מיני מקומות בחיפוש אחר המטמון, היו מוכנים לעבוד קשה כל החיים רק כדי לעלות בסולם ההצלחה, מאדם פשוט עד מנהל גדול, אבל נכון להיום זה לא מושך את הצעירים. אצל האדם מתעוררת השאלה העיקרית בנוגע למשמעות החיים: "אז מה הלאה?".

הערה: יתכן שהצעירים אינם נמשכים לזה, אבל עבור מי ששולט בעולם, כסף זה הכול.

תשובתי: יש להבין שהעולם בנוי על פי מערכת שונה לגמרי, שם 90% מהאוכלוסייה נמצאים למטה. הם מנוהלים לחלוטין והם אפילו לא חושדים בכך. הם נפעלים בעזרת מערכות ניהול שונות, כלי תקשורת ואמצעים אחרים. הם נמצאים בתוך מערכת שבנו למעלה.

10% מהאנושות הם אלה ששולטים בכל המערכות. ואחר כך, בהתאם לסולם הדרגות ישנן עשר משפחות (חמולות) ששולטות בכול. אבל אין להם בכלל שאלה בנוגע לעושר, מפני שבידיהם מרוכזים מאות מיליארדים. אלה אנשים שמדפיסים כסף אם יש בכך צורך. יש להם קנה מידה לשליטה שונה לחלוטין.

הפירמידה הזאת מאוד קשוחה. אתה לא יכול לפרוץ אפילו לתוך מערכת השליטה אם אתה לא אדם מוכשר במיוחד. ולהגיע לפסגה ממש בלתי אפשרי, אלא אם כן אתה תתחתן פתאום עם מישהי ממשפחת רוטשילד.

מתוך שיחה על "רפואת העתיד", 07.04.2013

ידיעות קודמות בנושא:
בשליטת הכסף
האושר כמטבע חדש
ליישר את חוסר האיזון

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest