דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קיצוניות ימנית באירופה, חלק ט'

קיצוניות ימנית באירופה, חלק ט'

מי הראשון?

שאלה: אם האיחוד הפיננסי-כלכלי של האיחוד האירופי למען הרווחים, הראה את אי העמידה בהתחייבויות שלו, אז מה היא המהות של האיחוד הנכון?

תשובתי: יצירת משפחה אחת. אז אנחנו נרגיש את עצמנו כאנשים שחיים על פני כוכב קטן, ב"כפר" קטן, שאותו צריך לסדר בכזאת צורה, כדי ליישר את רמת החיים ולספק לכל אחד את הסכום האופטימלי הדרוש למחייה.

כי היום האוכלוסייה של העולם המערבי, במהותה, "חיה בפאר" בהשוואה לרוב הסובל מעוני ורעב. אז בואו נעשה סדר על ה"כדור" שלנו.

שאלה: אם אנחנו באמת נרצה להרגיש את עצמנו כמשפחה אחת, האם אנחנו נקבל מהטבע את הכוח המחבר הטמון בו?

תשובתי: כן. ולכן הגיע הזמן להסביר לכל האנשים איפה אנחנו חיים, באיזו מערכת, באילו תנאים, תחת פעולה של אילו חוקים. אנחנו זקוקים נואשות לחינוך, "תוכנית משולבת חינוכית", "ספסל לימודים" עבור האנושות, עד שהיא תשטוף את התודעה השמרנית והמאובנת שלה ותהיה חדורה בגישה חדשה. כי כולנו סובלים, כולנו לעיתים על סף ייאוש. השנאה גוברת, מוסד המשפחה קורס, ואנחנו מתדרדרים מבלי לדעת בעצמנו לאן.

את כל זה צריך להסביר, "ללעוס" לאנשים ולתת להם פתרון, כיוון חדש שיאפשר להינצל.

שאלה: האם יש באירופה לפחות מדינה אחת שמסוגלת היום להשיג עוצמה רגשית כה גדולה כדי לרצות להיות משפחה אחת? לפי דעתי, האירופאים רחוקים מאוד מזה.

תשובתי: נכון. אבל מצד שני, דווקא זה מאפשר להסביר להם את המצב הנוכחי בהשוואה לאותו המצב שדורש חוק הטבע. הוא בכל זאת מקרב אותם בעל כורחם ודוחף לחיבור.

לכן, הפער בין השוני הנוכחי והאיחוד הנדרש, יביא למלחמה אם הם ימשיכו גם הלאה להתנגד למהלך העניינים הטבעי. לאט לאט אנחנו נתחיל לדחוף אותם להבנה של חוסר מוצא במצב שנוצר, באור שבו הם בכל זאת חייבים להשתנות.

שאלה: ובאופן כללי, באיזה מקום על פני כדור הארץ הכי קל לעורר את האנשים לכך שהם ירצו להפוך למשפחה יחידה ויזמינו את הכוח המאחד של הטבע?

תשובתי: בהתאם לסדר תיקון העולם, קודם כל אנחנו, עָם ישראל, צריכים לעבור את הבחינה הזאת. וזה ישפיע על העולם כולו. אם אנחנו נתחיל לבנות עדיפויות בכיוון הזה, אז נהפוך להיות דוגמה לכולם, ואף אחד לא יוכל להתעלם מזה, לעצום את העיניים, להישאר אדיש. אף מדינה ואף אדם.

אם אנחנו נזניח את השינויים לכיוון האיחוד, אז הבשורה הזאת תחדור בכל מקום, תזעק מכותרות כלי התקשורת. העָם היהודי הוא תמיד "על הכוונת", תמיד במרכז של תשומת הלב העולמית. ולכן, על ידי דוגמה נכונה אנחנו נעשה את המעשה. אין לי שום ספקות בזה, שישראל חייבת לעלות ראשונה על הדרך הזאת.

והיום שונאים אותנו דווקא מפני שבתת מודע הם מרגישים, שאנחנו "משתמטים ומתחמקים" ולא מראים דוגמה נכונה. בסופו של דבר, כל התהליכים השליליים נועדו לעורר אותנו לחיבור ולאיחוד.

מתוך התוכנית "חיים חדשים", שיחה מס' 432, 09.09.2014

ידיעות קודמות בנושא:
הימין הקיצוני באירופה, חלק ח'
סילוק העדר התאמות במדינה אחת נבדלת
קיצוניות ימנית באירופה, חלק ד'

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest