לסיכומים של כנס פיטר

כנס בסנט פטרבורג. שיעור מס' 6.

בכנס הזה אתם התחלתם בצורה רצינית לעבוד ביניכם, להבין, שרק ביניכם, ביחסים ההדדיים הנכונים יתגלה העולם העליון והמילוי שלו, שנקרא "אור" או "בורא". אתם הייתם כרוכים רק אחרי זה ואם תמשיכו הלאה במאמצים האלה, הם בהכרח יביאו אתכם לגילוי הבורא.

רק לא צריך לשקוע בתחומים אישיים בודדים, לתוככם, ולעסוק במשהו אחר, חוץ מתיקון הקשר ביניכם. הבורא אומר: "הלוואי ואותי עזבו ותורתי שמרו". "תשמרו על התורה", כלומר על המאור המחזיר למוטב.

רוצים להשיג את הבורא? אל תפנו ישירות אליו, אלא תתעסקו בתיקון הרצונות, שבהם אתם תגלו אותו. הוא לא קיים ללא הרצונות המתוקנים שלכם, ורק במידת תיקונם אתם תגלו את מה שנקרא "בורא".

במשך כמה ימים של הכנס אתם כל הזמן קיבלתם הוראה להיות מכוונים דווקא לכזה יחס לעולם. תשתדלו להיצמד אליו גם הלאה. אתם חוזרים הביתה, נכנסים לתנאים אחרים לגמרי, אתם השתניתם, והעולם סביבכם נראה שונה.

אני מציע לכם בצורה מדויקת להסתדר בעשיריות, לשמור בצורה רצינית על הסכימה הזאת, לעשות הכול כדי להרגיש את העשירייה כאחד יחיד שלם, ולעבוד הלאה על השכלול שלה. אין שום דבר אחר, אלא לעבוד על זה!

לצורך שכלול העשירייה, אתם תצטרכו לעסוק בהפצה, כדי לקבל מבחוץ חסרונות נוספים, חיוביים ושליליים. זה יכוון אתכם זה לזה, לבירורים ביניכם, וכן הלאה.

אנחנו נשתדל לשנות את הלימוד שלנו כדי שאנשים לא ישבו בצורה פאסיבית, אלא יעסקו יותר בדיונים על ספרי המקור ובירורים של המושגים העיקריים של השיטה. אנחנו נלמד בעשיריות.

אם אתם לא תסטו ממה שאתם נעולים עליו עכשיו, אז הכול יהיה בסדר. אתם תראו איך מיום ליום, משיעור לשיעור, אתם תרגישו יותר ויותר לעומק את המבנה של העשירייה. היא עדיין לא מתוקנת, עדיין אגואיסטית, אבל זה כבר מבנה של העולם הרוחני! אדם אחד, זו לא מדרגה עליונה. ואילו היחסים בין העשיריות או בעשירייה, אפילו הרעים, זה כבר עולם רוחני.

לכן, לאחר הכנס יש לכם התחייבות רצינית מאוד: מיד להיכלל בעשירייה לפי מקום המגורים או באופן וירטואלי.

מתוך שיעור מס' 6 בכנס סנט פטרבורג, 21.09.2014

ידיעות קודמות בנושא:
היכן למצוא את הקשר בינינו?
על הקשר שבינינו
הכול בתוך העשירייה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest