דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קדרה משותפת של מילוי רוחני

קדרה משותפת של מילוי רוחני

שאלה: אחת הצורות הטובות ביותר של חיבור בין בני אדם, זה דו-שיח פתוח מסביב ל"שולחן עגול". אנשים שנפגשים זמן רב סביב "שולחנות עגולים" ומגיעים ליחסים טובים ביניהם, מתחילים להימשך זה לזה. האם הם צריכים להתחבר לאיזה שהן חבורות?

תשובתי: זה יקרה באופן טבעי.

מובן, ש"שולחן עגול" צריך להיערך לפי עקרונות מסוימים. הוא מלכתחילה מכוון לכך, שאנשים יתקרבו זה לזה, יתמכו זה בזה, יבררו יחד אמת אחת, ישתדלו למצוא לא רק פתרון משותף, אלא גם דעה משותפת, רצון משותף, מטרה משותפת, הבנה הדדית, שאיפות והשלמות משותפות. בשום אופן אף אחד אינו מדכא את השני, אלא רק משלים.

יחד עם זה, אנשים שונים לגמרי מתחילים פתאום להבין, שההופכיות בזמן החיבור יוצרת משהו שלישי, תכונה משותפת, שמתגלה בעוצמה מפתיעה לגמרי, ושבה אפשר למצוא הרבה מאוד פתרונות אפשריים. לכן ה"שולחן העגול" באמת מהווה כלי לבניית חברה של הבנה הדדית.

כתוצאה מההכשרה הזאת אנשים מגיעים למסקנה שאפשר לחיות יחד מבלי לדכא זה את זה, והעיקר זה, למצוא השלמה זה עם זה. אז נוצר מצע (פלטפורמה) אמצעי משותף, שלישי, דרגה הבאה: נוצרת איזו "צלחת" משותפת, שמאכילה את כולם וכולם מקבלים משם מילוי.

באופן כזה, נוצרת חברה מיוחדת, אינטגרלית, שבה כולם מקושרים הדדית, מבינים את החולשות של כולם וכמו במשפחה, אוהבים את החולשות האלה, מכבדים ומשלימים. יוצא, שאף על פי שאנחנו נבראנו שונים לחלוטין, מנוגדים, בכל זאת, בחיבור האינטגרלי אנחנו מגלים כזה אינטגרל משותף, שאפילו שהוא ממוצע, הוא בעל עוצמה רבה מאוד.

מתוך התוכנית "דרך הזמן", 15.09.2013

ידיעות קודמות בנושא:
פעולה מדהימה
האדם, בהרמוניה עם האינטגרליות של הטבע
אדם חדש "נולד" מתוך משחק

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest