קבלה לכולם

הערה: קראתי ספר חדש, "למה אוהבים אנשים אחדים, ואחרים לא, ואיך לעשות כך, שיאהבו". בספר נבחנות שאלות, כגון: מה אישה וגבר צריכים אחד מהשני כדי לשמור על הרמוניה ושלום ביחסים לאורך זמן, האם הם צריכים להתחתן, מה זו בעצם אהבה ביניהם?

בספר נאמר, שכל זה יתברר, אם הם יתבוננו זה בזה ויחשבו על המתרחש, תוך שימוש בידע עתיק של חכמת הקבלה.

תשובתי: חכמת הקבלה, זהו מדע מאוד נעלה. היא קרובה אליי כמו ביו-קיברנטיקה, שעוסקת בניהול של מערכות ביולוגיות. אבל לדבר מכזה גובה עם אדם רגיל, זה בעצם בלתי אפשרי.

אבל כאשר אתה מתחיל להסביר לאנשים את אותם קטעי החיים, שבהם הם לא יכולים לאזן את היחסים ביניהם, נניח, גבר ואישה, הורים וילדים, עובד ומעביד, שכנים בבית משותף או באזור, וכן הלאה, אז יוצא, שאת חכמת הקבלה אפשר להסביר, מה שנקרא, בפרטי פרטים.

לכן אנחנו מוציאים לאור חוברות עזר וספרים, שמצליחים ומבוקשים דווקא מפני שאנשים מרגישים שזה יכול להועיל להם, ואילו עניינים נשגבים אינם מובנים להם.

הספרים האלה כתובים בשפה פשוטה, ואף על פי שנדמה שהם רחוקים מאוד מחכמת הקבלה, הם מבוססים רק על הרעיונות שלה, מפני שהם עוסקים באיזון של מערכות ההנהגה ביניכם: איזון המערכת הפנימית של האדם ויחסים הדדיים בין בני אדם.

בעיקרון, את חכמת הקבלה אפשר להגדיר כמערכת ידיעות, שעוזרת לאזן את היחסים ההדדיים שלנו בכזאת צורה, כדי שתתחיל להתגלות הרמוניה בין קבלה והשפעה מכל אחד לכולם, כדי שאנחנו נינעל כמו גלגלי שיניים במנגנון אחד ויחיד. כי כולנו מהווים מערכת אינטגרלית סגורה וסופית.

בזה שמתאחדים לכזאת מערכת, אנשים מתחילים להרגיש בה הרמוניה פנימית שמתגלה באדם ונותנת לו הרגשה של דרגת קיום הבאה.

מתוך התוכנית "דעה מיוחדת", 17.08.2014

ידיעות קודמות בנושא:
כולם צריכים את חכמת הקבלה 
קבלה light
כיצד להסביר לאדם מה זאת קבלה?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest