דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / פתרון בעיות דרך הכוונה

פתרון בעיות דרך הכוונה

מתוך שיעור הכנה לכנס בסנט פטרבורג

שאלה: מה לעשות עם ההפרעות שאיתן מתמודדים החברים בכל העולם: מישהו מתגרש, אצל האחר גנבו את הכסף, ולמישהו אחר הייתה תאונת דרכים ועוד מישהו נכנס לבית חולים. כיצד עובדים עם בעיות כאלה?

תשובתי: אין לנו מה לומר על הדרך שלנו, חוץ מדבר אחד, והוא, להתאזר בסבלנות, ללמוד בהדרגה ובאופן שיטתי ויחד עם זאת לאט לאט ובקצב רגיל לפתור את הבעיות.

אתם צריכים כל הזמן להרגיש שאתם עושים זאת, מפני שהבורא הוא זה שמציג אותן. כשאתם פותרים את הבעיות, אז יחד עם זאת אתם נמצאים בתוך הכוח הזה של הטבע, שבצורה כזאת הוא נותן לכם הזדמנות בכל רגע לפתור את כל הבעיות של העולם הזה ולהיות בכוונה הנכונה.

אין שום דבר אחר. אני אומר לכם זאת כיוון שאני בעצמי עברתי את זה. היו לי זמנים שמבחינה משפטית וכלכלית היו מאוד מורכבים ורציניים. והבורא עושה זאת כך שאתה לא יודע מה לעשות.

במקרה כזה עלינו פשוט להתכווץ ולפתור את הבעיות הללו יחד עימו, תוך כדי ההבנה ש"אין עוד מלבדו". הוא מציב לפניכם בעיות, כמו לילד קטן (אנחנו יודעים שרק מתוך הבעיות אנחנו לומדים) ואתם פותרים אותן.

כשאתם פותרים אותן בגשמיות, אתם כל הזמן נמצאים בכוונה הנכונה, שכל מה שאתם מקבלים נובע ממנו. דרך זה אתם מנהלים דו-שיח עם הבורא ונמצאים כל הזמן בכוונה הזאת, במגמה הזאת. ובנוסף לכך יש לכם את החברים, הלימוד וכל היתר. רק כך לראות! רק שלא יהיה נתק! הפער הוא כבר נגזרת, סטייה מהכיוון המקורי.

העיקר הוא לשמור כל הזמן בצורה רגועה ובשקט על הכוונה הנכונה ולפעול רק באותה המידה שאתם מסוגלים להיות בה. ואתם תראו שכל זה פתיר. פתאום הכול נרגע, כאילו ששפכתם מים על אש מבעבעת, הם נשפכים והכל נרגע.

מתוך שיעור הכנה לכנס בסנט פטרבורג, 11.07.2013

ידיעות קודמות בנושא:
להלביש את ההפרעה על ה"נקודה שבלב"
סופרמרקט כמחיצה על עולם אין סוף
כל העולם נברא לעזרתי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest