דף הבית / אקטואליה / פעולת הטרור בניס, צריך להיאבק אחרת בטרור

פעולת הטרור בניס, צריך להיאבק אחרת בטרור

הערה: כלי התקשורת והאינטרנט גדושים בהודעות על פעולת הטרור בניס. בזמן חגיגות יום הבסטיליה, משאית התנגשה בקהל ולאורך שני קילומטרים דרסה בני אדם. 84 בני אדם נהרגו, 100 בני אדם נפצעו, מתוכם 20 במצב אנוש. באתר "המדינה האסלאמית" הופיעה הודעה מיידית: ״עכשיו יום הבסטיליה הוא גם החג שלנו". יש לומר ששירותי הביטחון לא היו מוכנים כלל לפעולת הטרור הזאת.

התייחסותי: יש לבחון את הבעיה הזאת לא מצד כוחות הביטחון ומוכנותם, אלא מנקודת מבט של פעולת הטרור עצמה והאזהרה שלה. כדי להשמיד את שורשם של פעולות הטרור, על האנושות להסיק מסקנות נכונות מתוך המתרחש בעולם. כל אחד שנכנס לאינטרנט רואה כמויות עצומות של אתרים שמתפקעים משנאה הדדית: שחורים נגד לבנים, השתוללות של הטרור האסלאמי שלא ניתן לעצור, כעת מנסים להגיש תביעה נגד "facebook" בעקבות פרסום רחב של אנטישמיות ושאר התופעות השליליות, שאנו בעצמנו יוצרים את הבסיס להם ולא ברור מדוע הצרפתים לאחר מכן מתרעמים כמו ילדים ששוב לא הבינו מדוע ״הרביצו להם״.

לאורך 15 השנים האחרונות אני חוזר ומדבר על האיום של התגברות הטרור ומזהיר מפני זה מתוך לימוד חכמת הקבלה ולא מפני שאני נביא. פעולות הטרור יימשכו כל חודש, כל יום וייהפכו ל"ימות חול" רגילים! יתרה מזאת באירופה ישנם מחנות שבהם מכינים את המחבלים, שם הם עוברים עיבוד אידיאולוגי והכנה פיזית, מלמדים אותם את כל שיטות לוחמת הגרילה, התקפות, הקרבה עצמית! וכל זה עוד לפנינו, עכשיו הם הכינו רק "מתנה" ליום הבסטיליה אך בעתיד מחכה לנו מלחמה אמיתית.

שאלה: אתה סבור שגם אם ירכזו את כל כוחות הביטחון זה בכל מקרה לא ישנה כלום?

תשובתי: את "המגפה" הזאת צריך להשמיד משורשה כלומר לא רק להשמיד אותה, אלא גם לחנך את האוכלוסייה, לאחד אותה, לדמות אותה לכוח הכללי של הטבע, שלא רק ילכד את בני האדם, אלא גם יעלה אותם לדרגת הקיום הבאה. רק איחוד יכול לתקן את המצב הזה ןלאזן בין הכוחות הטובים והרעים. האדם נברא על ידי הכוח האגואיסטי הרע, כמו שנאמר בתנ"ך: "בראתי יצר הרע…", יצר הרע! אנו אגואיסטים, כל אחד חושב רק על עצמו ומרגיש את עצמו טוב יותר כאשר הוא משליט את ה"אני" שלו, כאשר הוא החזק. אם אנו רוצים להגיע למצב הטוב בעולם גלובלי סגור, אז החוק של המערכת האינטגרלית הוא שהכול תלוי בכולם ולכן אנו חייבים להיות מחוברים בינינו בקשר הדדי טוב. על האנושות ללמוד זאת! צריך למשוך את הכוח החיובי המיוחד שנסתר בטבע, שאותו עלינו להפיק מתוך בחירה חופשית, אם נעשה זאת, אז נקבל לרשותנו שני כוחות ונוכל לנהל את גורלנו. כל מה שנדרש מאיתנו זה להנהיג את שיטת החינוך האינטגרלי, אך זה אפשרי רק בהשתתפות של הממשלות! במקום להתבטל בתחום הזה עליהם, בעזרת חוקים שונים וסיוע, לחייב את האוכלוסייה להשתתף במערכת החינוך האינטגרלי ולא לתת לאף אחד אגורה מהמדינה אם לא ילמד את שיטת החיים בעולם האינטגרלי, דווקא היא תכניס לעולמנו את הכוח הטוב ותאזן את הכוחות הרעים של הטבע.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 15.7.2016

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest