פנו דרך לאור

laitman_2010-04-14_7328_u-70.jpg

ספר הזוהר, פרשת "תרומה", אות תקפ"ה: "מי שמתדבק במלכות למטה מאותיות, היא מעלה אותו למעלה. כי משם היא נבנית לזיווג פב"פ עם ז"א… כי היא הכול, שכלולה מכולם, מלמעלה ומלמטה ומאמצע".

מכאן אנחנו רואים, שאין לנו על מה לדאוג, חוץ מדבר אחד: איך אנחנו יכולים להתכלל במלכות. במידה שבה אנחנו מביאים למלכות את הרצונות שלנו, חלקי המלכות מתחברים ביניהם, ותשע הספירות הראשונות מתחילות להשפיע על המלכות.

המלכות היא נקודות החיבור בין הנשמות ברשת הקשר הכללית שמחברת אותן. המלכות היא הקשרים בין הנשמות. אם אנחנו מביאים לקשרים האלה את החסרונות שקיבלנו זה מזה, אז החסרונות האלה מתחברים ביניהם בתוך המלכות. ובמידה שקיימים בהם רצונות משותפים, מתגלות בהם התכונות של תשע הספירות הראשונות, או תכונות הבורא, ז"א, ובקשר הזה מתגלה האור.

לכן איננו צריכים לדאוג לתשע הספירות הראשונות, לכל תכונות הבורא, אלא רק לכך שהרצונות שלנו יתחברו. ככל שהאדם יותר דן בזה, שקוע בזה, חושב על זה ושומע על זה, כך מתרקם בו יותר ויותר הרצון החדש הזה לחיבור. הוא מבין שלא רק מבחינה רוחנית, אלא אפילו מבחינה גשמית, העולם זקוק לחיבור הזה ומתקרב אליו. דווקא את זה אנחנו צריכים לראות בכל הסובב אותנו, חסר לנו רק החיבור. זהו האמצעי היחיד לתיקון כל החסרונות.

מתוך שיעור על ספר הזוהר, 14.07.2011

ידיעות קודמות בנושא:
מקרינים אהבה על העולם
להעביר לעולם את האור
במרחק שלושה שלבים מכאן…

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest