דף הבית / משבר עולמי / פוגשים את "האביב האירופאי"!

פוגשים את "האביב האירופאי"!

מתוך מאמר דעה: "המצב סביב החוב היווני, הוא החלק של הקרחון שמתחת לפני המים. הכלכלה הריאלית נשדדה על ידי הכלכלה הווירטואלית, אותה ניצלה הכלכלה הפיננסית בכישרון רב…

הכלכלה הריאלית של העולם, 73 טריליון יורו. אבל זה רק 2% של הכלכלה העולמית, ואילו 98% שלה לא יוצרים שום דבר, חוץ ממשברים פיננסיים. במילים אחרות, קיימות שתי כלכלות: אחת נשענת על עבודה ועמל, ואילו השנייה היא מלאכותית.

כשאתם מוציאים כסף ריאלי עבור מניות, הוא הופך לחלק ממערכת המידע, ואם המאפיה הפיננסית תחליט לשדוד אתכם, היא צריכה רק לתת פקודה, והכסף שלכם יתאדה מבלי להשאיר עקבות, אבל הוא יופיע בכיסם של אלו שעושים תחבולות בחלק הזה של הכלכלה העולמית.

מהי המטרה של האסטרטגיות האלה? הגדלת החוב של עמים שונים, כדי שיהיה קל יותר לנהל אותם, לבנות מגדל בבל חדש, המון עם שפה אחת ומטבע דיגיטלי. זוהי האוטופיה של הממשלה העולמית, בה המנהיגים ייהפכו דומים במשהו לנבחרים של א-לוהים! לכן, אם יוון לא תציית לפקודות, אז בספרד, איטליה וצרפת יתחיל "האביב האירופאי"".

אני חושב שהחוקים הטבעיים של הטבע, מובילים את האנושות לאיחוד בעזרת ייסורים. הטבע (הבורא) הוא זה שמנהל אותנו על ידי החוקים שלו, ולא מדינות אירופה החזקות. הפעולה היחידה שאנחנו יכולים לבצע, זה להשתוקק בעצמנו לאיחוד (חכמת הקבלה מסבירה כיצד לעשות זאת), אחרת הטבע מוביל אותנו לאיחוד על ידי לחץ, עד לייסורים, משברים ומלחמות ממש.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest