ערבות מביאה אור

laitman_2008-11-24_2037_w.jpg

שאלה: האם נכון לומר, שהשלב הראשון זה חיבור בינינו ויצירת הכלי הרוחני (הרצון), והשלב השני זה הערבות?

תשובתי: הערבות אינה תלויה בנו, היא מגיעה בעזרת האור. כל התיקונים, כל המצבים, הם תוצאה של השפעת האור על הרשימות. אך נכונות לכ שזה יקרה, אנחנו חייבים להראות בעצמנו.

אני פותח את הספר, כדי להזמין יצירת רצון משותף שתכונתו תהיה השפעה. במידת ההשפעה שלו, בהתאם לחוק השתוות התכונות עם הבורא, הבורא יתגלה בתוך הרצון הזה. אינני צריך למשוך את הבורא, כדי שהוא יתגלה בתוך הרצון. אינני צריך לגלותו בכוח. עליי רק לדאוג לכך, שהרצון יקבל צורת השפעה, ואז הוא יתגלה. כי הרי חוק השתוות התכונות (הצורה) כבר קיים, התנאי הזה מושרש בטבע. אם הוא מתבצע, הבורא מתגלה. עליי לדאוג רק לרצונות (הכלים) שלי. האור נמצא במנוחה מוחלטת, חסר לנו את הרצונות המתאימים, התכונות לתפיסתו.

לכן, אני צריך לרצות רק תיקונים. גם את התיקונים אינני מבצע בעצמי, אני רק נותן לאור אפשרות והזדמנות לתקן אותי. ולכן אנחנו מתאספים יחד וחושבים על כך שהאור ייתקן אותנו, כלומר את הקשר בינינו. אנחנו רוצים, שהאור ייתקן את השבירה שהתרחשה בשורשים שלנו. ומאחר ואנחנו חושבים על זה וכאילו מקימים את השכינה (הנשמה הכללית שלנו) מעפר, אנחנו משׂיגים את גילוי הרוחניות, את הבורא, פי 620 (תר"ך) פעמים אור גבוהה יותר, נרנח"י, מאשר במצב ההתחלתי שלפני השבירה, היכן שהיה רק אור הנפש.

מתוך שיעור על ספר הזוהר, 15.10.2010

ידיעות קודמות בנושא:
כאשר מתרחש הקשר עם האור
התאחדו ותגלו!
הכוח המניע של האור

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest