על סף עולם חדש

שאלה: מדוע הבורא מעניש אותנו עוד לפני שאנחנו מתחילים להבין משהו? האם כך נוהגים בילד חסר שׂכל?

תשובתי: לא ניתן להתפתח אחרת. למה אינך מתקומם שהילד גדל כל כך לאט ובכך גורם לנו לכל כך הרבה בעיות?! זוהי הדרך היחידה לברר את הכלים/הרצונות שלך. במשך כל החיים שלנו מלווים אותנו הכאב והדאגות וזה נקרא בירורים, אין מה לעשות.

כשאנחנו בסופו של דבר משׂיגים התפתחות רוחנית, מגיעים לקבוצה ורוצים לגלות בה את העולם הרוחני, את הבורא, אז תראו כמה בלבולים יש בהתחלה: אנחנו גוררים אחרינו את כל האגדות והסטריאוטיפים הדתיים שקיבלנו קודם אודות הרוחניות, ובכלל איננו מבינים מה זה. לשם מה כל זה נעשה, האם לא היה ניתן לתת לנו מפה מדויקת עם מסלול כדי שנתקדם בביטחון ובשלווה?

אך איננו מבינים את התוכנית העליונה: כל צעד שאתה מועד בו, הוא מקום לבירור. אתה מסתבך ומסתובב סביב מקום אחד כל פעם, כאילו חוזר לאותו הדבר, אך אין זה אותו הדבר, כל פעם זה בירורים חדשים. וכל האנושות בכלל משוטטת באפלה, מבולבלת בכל מיני אמונות ודעות קדומות, וכמה זמן עוד יידרש כדי להוציא אותה מהבלבול הזה. אין מה לעשות, זוהי הדרך של ההתפתחות.

אך כעת, יתחילו להתרחש שינוים גדולים ומהירים מאוד בשנים הקרובות. אנחנו חושבים שהעולם ימשיך להתפתח באותו הקצב כמו מקודם, אך איננו לוקחים בחשבון את הגלובליזציה. עכשיו כבר פועלים לא איזה שהם חוקים קטנים נפרדים, על כל אחת מ"שבעים האומות", אלא חוק אחד משותף לכולם, מתגלה מערכת הנהגה חדשה. לכן העולם הופך להיות גלובלי, הוא מתאחד על ידי החוק האחד הזה, על ידי הכוח הזה, ומצפים לו שינויים סוערים. אנחנו נלך קדימה בצעדי ענק.

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "שפחה כי תירש גבירתה", 08.12.2010

ידיעות קודמות בנושא:
עם העקשנות והסבלנות של היתוש – אל המטרה
הנה כל מה שדרוש לנו!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest