על סף הנצחיות

אנחנו צריכים ליצור חברה שתניע את כל האנשים בעולם לעבר המחר. אחרת לא נשרוד. אנחנו רואים מה קורה היום, במיוחד במדינות המפותחות. וגם כל שאר המדינות מתגלגלות לכך מהר מאוד. מתחילה להיווצר ההרגשה ש"אין מחר".

למען האמת, זהו מצב נפלא! התנתקנו בצורה אגואיסטית מהעולם הקודם ואנחנו נמצאים עכשיו במין מצב ניטרלי, תלוי באוויר.

ובדיוק עכשיו זה הזמן לגלות את הצורה הבאה של מערכת הקשרים בינינו, שתוביל אותנו להרגיש מצב אחר לחלוטין.

אנחנו נכנסים לשלב הבא של ההתפתחות. פעם, נוצרנו מהקופים והתפתחנו בהדרגה בדרגת החי, והיום אנחנו מתחילים להתפתח בדרגה הפנימית שלנו, דרגת האדם.

היום אנחנו עולים למדרגה שנקראת "אדם". אדם הוא מי שדומה לכוח העליון של הטבע. הכוח הזה רוצה ללמד אותנו היום כיצד להיות אינטגרליים כמוהו. לכן המשבר הזה הוא גלובלי ואינטגרלי.

אתה חייב להיות כמו הטבע! בצורה כזאת אנחנו מתחילים להשיג את אותו המנגנון הפנימי שמניע אותנו. התוכנית הפנימית של הטבע מובילה אותנו למטרה מסוימת. ואנחנו אפילו לא יודעים על כך. אנחנו מתים מבלי לדעת בשביל מה חיינו. אנחנו נולדים מבלי לדעת לאן ולשם מה. אנחנו עושים את זה בצורה אינסטינקטיבית, מפני שהטבע מחייב אותנו לכך ולא יותר מזה.

אך למעשה, קיימת תוכנית שלמה של פעולות, קיים קשר הדדי של סיבה ותוצאה! כפי שלכל חלק מהטבע יש את הסיבה שלו, התוצאה שלו והמטרה שלו, ושום דבר אינו קיים ללא מטרה, כך גם אנחנו איננו קיימים ללא מטרה. אנחנו יכולים לראות את זה! בדיוק לדרגה הזאת הטבע מעלה אותנו עכשיו: לדרגת ההתפתחות הבאה.

בדרגה הנוכחית אנחנו בינתיים רק מממשים את אותו האגו שמתפתח בנו, האגו של דרגת החי, שאיתו נוצרנו. וכשאנחנו עולים לדרגה הבאה, הדרגה הגלובלית והאינטגרלית, כשאנחנו הופכים להיות קשורים עם הטבע בקשר גלובלי, כשאנחנו משנים את עצמנו בהתאם אליו, אנחנו מתחילים להשיג בהדרגה את המנגנון הפנימי, את המחשבה הפנימית של הכוח העליון של הטבע. כפי שאומרים האסטרופיזיקאים, כל היקום הוא מחשבה. כשהאדם משיג את זה, הוא מתחיל להרגיש את הנצחיות.
ידיעות קודמות בנושא:
ללמוד מהטבע את הערבות
הערבות היא התשובה לקריאת הטבע
"משפחה אחת" זו לא אוטופיה!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest