דף הבית / אקטואליה / על סף אינתיפאדה שלישית – חלק א' – מה יהיה?

על סף אינתיפאדה שלישית – חלק א' – מה יהיה?

שאלה: כמעט כל שעתיים מגיע מידע על פיגוע חדש. אני אשאל שאלה פשוטה: מה יהיה?

תשובתי: מה יהיה? זאת אנחנו צריכים לשאול את עצמנו. אני מפחד שיבינו אותי לא נכון, אבל אנחנו בעצמנו קובעים מה שיהיה איתנו. אין בעולם עם אחר חוץ מעם ישראל, שהוא בעל בחירה חופשית ויכול לשנות את עתיד העולם, את כיוון ההתפתחות שלו. כתוב על כך בספר הזוהר ובספרים אחרים. לכן אנחנו רואים כיצד העולם מתקומם נגדנו. היה נדמה שלאחר עשרות שנים רבות של קיום מדינת ישראל, היצרים סביבו כבר היו צריכים להירגע. אבל לא הצלחנו להשיג חיים שלווים.

ולא רק בישראל, אלא גם בכל העולם, האנטישמיות הולכת וגדלה יותר ויותר. ראו בערוצי החדשות העולמיים, הם מציגים ידיעות על אלימות של יהודים. וגם האו"ם מסרב לערוך דיונים על גלֵי הטרור שהתעוררו בישראל. אבל אם ישראל תנקוט בתגובות נגד, אז האו"ם מיד ישלח עתירת מחאה. אנחנו רואים שהעולם לא מפסיק לשנוא אותנו, ללא שום סיבה. כמה שננסה להיות הכי הומניים, תמיד נמצא עצמנו על הכוונת. העולם מזדהה ומביע רגשי אהדה לשכנים שלנו, וכך זה יימשך לנצח. אז מה המוצא?

צריך לפתוח את ספרֵי הקבלה ולקרוא מה כתוב שם, נגלה שם שאנחנו יכולים לשנות את המצב הזה בכל העולם ובמדינה שלנו. אנחנו בעלי הבחירה החופשית היחידים. עלינו לשמוח שאנחנו לא תלויים באף אחד, אלא להיפך, הכול תלוי בנו. בספר הזוהר כתוב שבעתיד בני ישמעאל יציתו מלחמות גדולות בעולם. מדובר על התקופה האחרונה לפני גמר התיקון, תקופה שהחלה לאחר סיום מלחמת העולם השנייה. וכך זה יימשך אם בני ישראל, צאצאיו של אברהם, לא ישנו את המצב הזה.

המשך יבוא…

מתוך תוכניתי ברדיו 103FM, בתאריך 11.10.2015

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest