על מה לסמוך?

שאלה: לאנשים רבים קל יותר להאמין באלוקים, מאשר בשיטה של הערבות ההדדית

תשובתי: אנחנו כבר ראינו לאורך ההיסטוריה, שאמונה עיוורת באלוקים לא נותנת שום דבר. יכול להיות שזה מקל למישהו על החיים, אבל זה לא מה שנדרש מאיתנו.

מאיתנו נדרשת התערבות מדויקת, נוקשה וחכמה בטבע. אנחנו צריכים ליצור בטבע כוח טוב נוסף, כדי לאזן את אותו הכוח הרע, שבכוונה נברא ככזה, כדי שהאדם בעצמו יאזן את הטבע האגואיסטי הרע שלו, ייצור בו מצב מאוזן טוב, ובאופן כזה יתפתח ויעלה.

אנחנו צריכים לפעול בצורה הכרתית: יחד עם הטבע האגואיסטי שלנו לבנות טבע שני, ולחבר את שניהם יחד באיזון. דווקא באיזון ביניהם, מבלי למחוק את האגו שלנו, אלא להשתמש בו, כמו שהוא, ובזה אנחנו מוסיפים אליו יחס חיובי לאחרים, ובכך מאזנים אותו.

זוהי מערכת שלמה שמתחילה להעלות אותנו מעל לעולם שלנו. אני מקווה שזה יצליח, מפני שאני פשוט לא רואה מוצא אחר. בסופו של דבר, זה יוציא אותנו לדרגת קיום נצחית, שלמה והגיונית.

אבל כמה ייסורים עוד יצטרך לחוות העָם שלנו, כדי להתחיל לשמוע את זה, לפתוח למשל דף באתר שלנו וקצת לחדור פנימה לשיטה הזאת. כי זה נגד האגו שלנו, וזה מייד דוחה את האנשים, הם אינם מאמינים בזה. נדמה להם שזה טיפשי, לא הגיוני, איפה כאן הטילים, איפה הכוחות המזוינים? אנשים תמיד סמכו על כוח. אבל רק עכשיו אנחנו מתחילים להבין שזה לא הפתרון. לראשונה בשנות קיומנו אנחנו מתחילים לראות, שהפתרון הוא לא בפעולות צבאיות.

בסופו של דבר, האנשים יבינו את האמת, אבל חבל על אותם הייסורים שעוד יכולים להפוך למנת חלקנו, כדי לתפוס במקצת את ליבם של האנשים, להזמין באדם פחד לעתידו, לחייב אותו לשמוע.

מתוך שיחה על המצב בישראל, 22.11.2012

ידיעות קודמות בנושא:
ציאה ממצב ללא מוצא
תיקון מתוך נחיצות פנימית
התיקון מתחיל מאלה שהתעוררו

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest