דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / על הידיים אצל הבורא

על הידיים אצל הבורא

laitman_2009-05-04_1316-70.jpg

שאלה: האם לחיות בדור האחרון זו אחריות גדולה וכבדה?!

תשובתי: לחיות בדור האחרון זו דווקא לא אחריות כבדה, אלא שׂמחה גדולה, בניגוד לכוחות ההתנגדות שבהם גם כן רואים את עזרת הבורא, להתגבר עליהם כמו שילד מתנשף ומשתדל להשׂיג את המטרה שלו. לחיות בדור האחרון מאוד קל וטוב! כולם דואגים לי, הכול בסדר, אני מוקף באהבת חברים, והבורא דרכם מעניק לי כל טוב.

גילוי פני הבורא מסמל, שכל החיים מגיעים לסדר הנכון, אני הופך להיות בריא, אין לי שום בעיות, מרגיש את עצמי בטוב ובנוח. ובאופן כזה אני גם כן רואה את כל העולם סביבי, שכולם חיים טוב! אני רואה לפניי את כל העולם העליון, הגלוי לפניי ונצחי. אני כבר לא סופר את הרגעים של החיים שלי שניתנו לי עד המיתה, מבלי לדעת מה יקרה איתי מחר, אני מומָס בעולם אין סוף. אז למה עליי לצפות מזה לאיזה שהן אי נעימויות?! אין בעולם שום רע, אני "מצטרף לטוב"!

וזה בדיוק מה שאנחנו רוצים לעשות בכנס "קבלה לעם" העולמי, כדי שזה ישפיע עלינו השפעה קבועה טובה. וכל הדאגות והציפיות לקשיים צריך למחוק ולזרוק הצידה, כל זה אינו קיים! באותו הרגע שבו אתה מתחבר עם החברים ורוצה בתוך החיבור הזה לגלות את הבורא, אתה כבר נכנס תחת ההשפעה הטובה ביותר של המקור של כל הטוב. חוץ ממנו אין שום כוח אחר שיכול היה להשפיע עלינו.

אתה דרך הקבוצה מתחבר למקור האנרגיה הטוב והחזק ביותר. צריך רק מעל לכל המכשולים, לחזק את הקשר הזה וזה הכול! נשתדל לעשות זאת במשך שלושת ימי הכנס, ונראה שכל החיים ניתן לסדר ולארגן כך. בזכות הקשר הזה אתה רוכש כוח נפלא, שאיתו אתה יכול להשׂיג הצלחה בכל, בכל עיסוק בחיים. רק בתנאי אחד, שאתה רוצה להיות מחובר עם הכוח הזה, כי הרי הוא קובע את כל הפעולות והמאורעות שבעולם שלנו.

ואת זה אתה תגלה בצורה ברורה וגלויה לחלוטין. אתה תרגיש את עצמך כמו ילד שנאחז בידו של מבוגר, שאתה יכול להוביל אותו לכל מקום שתרצה. כמו שילד קטן לוקח את אביו או אימו ביד ומושך אותם כדי שיעשו במקומו, מה שהוא לא יכול לעשות בעצמו. כך גם אתה תעשה עם הבורא, הוא מצפה ומחכה לזה! נקווה, שאנחנו נצליח להשׂיג את זה, שהוא ייקח אותנו ביד ויעזור לנו לבצע את כל מה שצריך!!!

נתאסף, נתחבר, נגלה בינינו את הבורא ותפילת הרבים תעלה אותנו לרוחניות!

מתוך שיעור על כתבי "הדור האחרון" של בעל הסולם, 07.11.2010

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest