דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קל לשחות עם זרם הטבע

קל לשחות עם זרם הטבע

laitman_2007-03_ba-iam_066_wp.jpg

מתוך הבחירה החופשית שלנו או מתוך אילוץ אנחנו נצטרך ללמוד כיצד להידמות לבורא ולהיות כמותו. הבורא הוא כוח עליון בטבע שפועל בטבע התחתון ומשפיע על כל חלקיו. פעם הבורא שבר את הנברא לחלקים האלה. כפי שהעולם שלנו נוצר כתוצאה מהמפץ הגדול, כשניצוץ אחד קטן פרץ מהעולם העליון, התפוצץ ויצר את כל היקום שלנו. כך גם בירידת האור, עוד לפני העולם שלנו, הבורא ברא את כל העולמות הרוחניים.

מעכשיו, כוח הפוך מתקן ומתחיל לקבץ את כל החלקים הללו במרחב הרוחני, ואין לנו שום אפשרות להימנע מכך. להתנגד לחיבור זה שווה ערך למלחמה נגד כוחות הטבע, וזה יביא לנו רק ייסורים עד שנכנע. אם אנחנו נתנגד, נזמין על עצמנו ייסורים רבים, לא בעיות היומיום במשפחה, בחיים, בבריאות אלא מגפות קשות, שואות אקולוגיות ואפילו מלחמות אטום עליהן כתב בעל הסולם.

הכול תלוי בכוח ההתנגדות שלנו ובאי הסכמתנו לפעול תמיד בהתאם לכוח התיקון כדי להידמות לו יותר ויותר. כל זה קורה על פי תוכנית מדויקת להפליא, ואם אנחנו מתקדמים בהתאם לתוכנית הזו, אנחנו מרגישים נוח וטוב! אם אנחנו מזרזים בעצמנו את יישומה של התוכנית ואף רוצים בעצמנו להקדים אותה, אז אנחנו מרגישים יותר טוב, כי באמצעות המעשים שלנו אנחנו מקרבים את הבורא אלינו ומאלצים אותו לבצע עוד יותר, מזרזים את הטבע "ישר-אל מזרזים את הזמנים".

אך אם אנחנו מאחרים, אז במידת הפער, גדלים הייסורים והצרות שלנו ודוחפים אותנו להתפתח. וזה לא בגלל שהבורא רוצה להעניש אותנו, אלא הכול פועל בהתאם לחוק הטבע! אין כאן שום דבר מלבד חוקי טבע שאיננו מסוגלים לזהות ולהבין שהם מקדמים אותנו כמו בשדה כוח. במידה שאתה מתרחק או מתקרב למקום האיזון שלך, כוח השדה (עוצמתו) פועל עליך ביחס של מרחק בחזקת ריבוע ושואף להחזירך לאיזון. נגיד התרחקת במידה אחת, כוח הלחץ גדל פי שניים, התרחקת בשתי מידות, הלחץ גדל פי ארבע. עליך להבין שכל תנועה מזערית, צעד קטן ביותר אחורה כבר מושכים אליך כוחות ייסורים רבים. כל שדה כוח חשמלי, מגנטי או משיכה, פועל תמיד ביחס ריבועי. כך פועל גם שדה רוחני. חוקים של הבורא אינם משתנים. כפי שנאמר שצדיקים משלמים כפליים. לכן כל סטייה מזערית לצד כלשהו, גורמת לתגובה עצומה חיובית או חס וחלילה שלילית.

מתוך שיעור על כתבי "הדור האחרון" של בעל הסולם, 07.11.2010

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest