דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / על בסיס עוּבדות מדעיות

על בסיס עוּבדות מדעיות

מתוך הכנס באירופה, שיעור מס' 5

שאלה: אנחנו מדברים על כך, שצריך להפריד בין הפצת חכמת הקבלה והחינוך האינטגרלי. אבל לרוב, האנשים שואלים מהיכן נובע המקור של מה שאנחנו אומרים ל- 99% מהאוכלוסייה?

תשובתי: המקור של הפצת ההשכלה והחינוך האינטגרליים, הוא הטבע עצמו.

באינטרנט ישנם המון מחקרים מדעיים שניתן להשתמש בהם. נאמר בהם שהעולם הוא אינטגרלי, מקושר הדדית, ושכל מה שקיים בטבע, פועל על בסיס חוק האיזון, החוק של השתוות הצורה. אלה הכול חוקים פיזיים.

בחברה האנושית, ב"סוציו" פועלים אותם החוקים הפיזיים שפועלים גם בין הגופים הגשמיים: חוקים של השתוות הצורה, חוקי התקרבות והתרחקות בהתאם לתכונות, וכולי.

לכן עכשיו, כאשר מתגלה לנו העולם האינטגרלי, האנלוגי, אנחנו צריכים להיות מקושרים הדדית בינינו, מפני שבמערכת אנלוגית כל האלמנטים מקושרים הדדית. היום גם הפוליטיקאים וגם הכלכלנים מגלים את זה. הסוציולוגים מדברים על זה כבר כמה עשרות שנים: "אפקט הפרפר", וכדומה.

כלומר אנחנו לא אומרים משהו שלא קיים בספרים, אנחנו לא לוקחים את זה מחכמת הקבלה. כאשר אנחנו באים ל- 99% מהאנושות, אנחנו מסבירים להם הכול במילים פשוטות, בכך שלוקחים מידע ממה שנגיש לכולם. אנחנו רק מכלילים את המידע ומגישים אותו כתמונה מוגמרת, שממנה מובן שאם אנחנו נהיה מחוברים בינינו בצורה נכונה, כמו במערכת אנלוגית, אינטגרלית של הטבע האחד, אז אנחנו נבוא לאיזון עם כל שאר הטבע, ואז על החברה האנושית יפעלו כוחות חיוביים.

אנחנו בעד זה, שבני האדם יתחברו ביניהם, שיפעלו בצורה הדדית פעילה. לכן לא יכולים להיות שום מתנגדים לשיטה האינטגרלית בפני עצמה. מפני שכל מה שאנחנו אומרים ל- 99%, נובע רק מהמדע ולא מחכמת הקבלה.

מתוך שיעור מס' 5 בכנס אירופה, 22.03.2013

ידיעות קודמות בנושא:
מבלבול להתפקחות
חינוך אינטגרלי: עם חכמת הקבלה או בלעדיה?
אל הערבות ההדדית דרך החינוך האינטגרלי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest