דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / עירוי רפואי על ידי האור

עירוי רפואי על ידי האור

שאלה: מדוע דווקא על ידי העיסוק בהפצה, אנחנו מתחילים לראות את גדלות החברים ואת השפלות העצמית בהשוואה אליהם?

תשובתי: על ידי העיסוק בהפצה אתם מתחברים, אתם מרגישים את התלות שלכם זה בזה. אתם תולים את ההצלחה של ההפצה בהתאם למידה שהצלחתם להשיג חיבור ואיחוד, תמיכה הדדית. כל זה מביא לכם הארה עליונה.

הכול תלוי במאור. הרצון לקבל, כל העולם שלנו לא יכול לזוז מהמקום ללא האנרגיה הזאת. המדענים אומרים, שכל האנרגיה שעל ידה כל היקום שלנו חי ומתפתח, התגלתה בזמן "המפץ הגדול". ומאז היא פועלת בכל היקום, מסובבת את כל החלקיקים, נותנת להם יכולת להתחבר וליצור המון סוגים של נבראים, שאותם אנחנו רואים על פני כדור הארץ: דומם, צומח, חי ובני אדם.

אבל כל האנרגיה הזאת באה מהאור העליון, מכוח ההשפעה. אחרת החומר נשאר מת, הוא לא זז. הוא לא יכול אפילו להתקיים ללא האור, ומכל שכן להיות בתנועה ובהתפתחות, ועוד בהתפתחות הרוחנית. דרוש אור לגמרי מיוחד כדי שהוא יוכל להחזיק את קיומו של החומר, לתת לו אפשרות להתפתח עד לדרגת החי והמדבר, ואחר כך גם עד דרגת האלוקות.

לשם כך כבר נדרש לא סתם אור, אנרגיה, אלא כוח באיכות אחרת, גבוהה יותר. לכן אנחנו מושכים את המאור הזה על ידי הפעולות שלנו.

כאשר אנחנו פועלים סתם בדרגה "בהמית", בזה שמשרתים את האגו שלנו, אז זה גם כן מתרחש בעזרת המאור. כי אנחנו רואים שהעולם מתפתח, אבל בדרך ארוכה ועקיפה, שנקראת דרך של ייסורים.

ואילו על ידי ההפצה, אנחנו מושכים בצורה נכונה את המאור, כי הוא נחוץ לנו כדי לרפא את העולם הזה, שירפא את החומר, שיתקן את השבירה. לכן על ידי פעולות ההפצה שלנו, אנחנו עושים הבראה: אנחנו מעבירים לעולם צינור עם עירוי (אינפוזיה), עם התרופה. ואז אנחנו מתחילים לחשוב, להרגיש ולהבין, שאנחנו זקוקים לחברים. אתה מתרוקן אישית, אבל מתמלא כללית יחד עם כולם.

כך האור, לפי הטבע שלו, מראה לך תמונת מציאות יותר אמיתית, יותר קרובה לאמת. אתה פתאום מרגיש שאתה נמשך לחברים, מרגיש את התלות שלך בהם, מרגיש את עצמך חייב להם. הם מקרינים עליך אנרגיית חיות, הרגשת ביטחון. האור פועל ומבצע בך כאלה שינויים שאפשריים רק על ידי האור. אתה מרגיש את התוצאות ישר משטח העבודה שלך בהפצה.

מתוך ההכנה לשיעור, 16.10.2013

ידיעות קודמות בנושא:
הרכבת יוצאת…
הערוץ שמעביר את האור
הכול מתחיל מהקבוצה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest