דף הבית / המשבר ופתרונו / עולם חדש מתחיל ממותו של עולם ישן

עולם חדש מתחיל ממותו של עולם ישן

מתוך מאמר: "ערים המשתרעות מניו אינגלנד ועד שיקגו, היו הלב של התעשייה האמריקאית, קראו להן "חגורת הברזל": הפיקו בהן פחם, יצרו פלדה, הרכיבו מכוניות. עכשיו הן נידחות, מלאות במפעלים שפסקו לעבוד וערים שהולכות ונעלמות.

החיים בפריפריה של ארה"ב קפאו בקריקטורה סוציאליסטית מכוערת של הקפיטליזם: מפעלים נטושים, בתים רעועים ורחובות ריקים. צמצום האוכלוסייה באזורים הכפריים ומרכזי התעשייה המיושנים, זו המגמה העיקרית של ההגירה הפנימית של ארה"ב. המישורים הגדולים איבדו 60% מהאוכלוסייה. אנשים נוטים להגיע למרכזים הפיננסיים בחופים המזרחיים והמערביים. יחד עם התעשייה, נעלם הסיכוי של העניים להפוך למעמד ביניים, וכך דטרויט הפכה לגטו אתני. עידן המידע החל עם הופעתו של האינטרנט, זה החל באי-תיעוש של המדינות המפותחות, דבר הכרוך בשחרור כמות גדולה מאוד של פועלים מעבודה פיזית. לא כולם הצליחו להסתגל למציאות החדשה, לכן "ערי-רפאים" יכולות להיחשב לצד האחורי של מגזר השירותים במשק. להמון צעירים ומובטלים אין לאן לפנות, הם סוחרים בסמים, כולאים אותם בבית כלא, רק מועדוני החשפנות והפאבים לנהגי משאיות משגשגים".

אני גורס שבעולם החדש, לכל המובטלים יש עבודה חדשה וגדולה, חינוך עצמי, תיקון עצמי, בעזרת הלימוד במערכת החינוך האינטגרלי. זוהי העבודה של הדור החדש, המכונות יעבדו ואנשים כמעט ולא. כתוצאה מתיקון האדם בעולם, ישתחררו מקורות עצומים של אנרגיה עליונה ובהדרגה, בתכונות האנטי-אגואיסטיות החדשות שלהם, אנשים יגלו לעצמם את מדרגת ההתפתחות והקיום הבאה שלהם, עולם עליון ונצחי. היום אנחנו רק בהתחלה!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest