דף הבית / משבר עולמי / עולם בו הרע נמצא בכל מקום

עולם בו הרע נמצא בכל מקום

הערה: בינתיים לא כל בני האדם מבינים שאנחנו נמצאים במשבר מערכתי. אפילו אם מישהו מרגיש זאת, אז הוא חושב שהמשבר יגיע עוד מעט לסיומו: "שנה, שנתיים עוד נסבול, קצת נהדק את החגורות והכול יהיה כרגיל".

תשובתי : אני לא חושב שהמשבר יסתיים במהרה, מפני שבעולם אין כוח שיעקוב אחר הסדר, שינקוט ביד קשה, יסדר הכול במקום. פעם השליטים העולמיים היו גרמניה, אנגליה, אחר כך כמה מדינות יחד. אפילו התנגדות לאמריקה ורוסיה החליקה את המצב בעולם, מאחר ושני הכוחות ריסנו ומיתנו כל מיני קפיצות. היום זה איננו. אמריקה נטשה את התפקיד של השוטר העולמי, ואנחנו רואים שהעולם נכנס למצב שלא ניתן לחזותו כלל. אין כוח שיחזיק את הסדר העולמי: שילחץ איפשהו, שיגביל במשהו, שיאפשר משהו, דרכו הטבע יעביר וישמור לפחות על איזה שהוא סדר. עכשיו הוא איננו וגם לא יכול להיות, מפני שלשלטון הגיע סוציאליסט שמוריד את השליטה של אמריקה ואת נוכחותה בזירה העולמית, שמקודם איפשרה להחזיק, לשמור וליישר את הסדר העולמי.

לכן העולם מתדרדר למצב שלא ניתן לחזותו לגמרי. התוכנית הזאת נקבעה על ידי הטבע לפני כמה אלפי שנה ונבחנה במקורות הקבליים. נאמר בהם שבסופו של דבר, כל העולם האיסלמי יתחיל לשלוט על הנוצרי. מה גם שאנחנו רואים שזו לא התערבות צבאית, אלא כיבוש שקט ושלו. כבר אי אפשר לעצור את התהליך הזה, אי אפשר להשוות את הגידול של האוכלוסייה הערבית באירופה והאוכלוסייה האירופאית. לכן, לפי החישוב של המומחים, בעוד 20-30 שנה אירופה תהיה כפופה לאיסלאם לחלוטין. העולם נכנס למצב עלוב לגמרי. אם בעבר מדינות אחדות של דרום אמריקה, ברזיל ואחרות, הלכו באופן ברור בדרך מעין סוציאליסטית, אז עכשיו הם הכניסו את עצמם לכאלה בעיות גדולות, שמסתכמות במשבר. בסופו של דבר, יוצא עולם די הומוגני, בו הרע נמצא בכל מקום.

המשך יבוא…

מתוך תוכנית הטלוויזיה "הדור האחרון", מס' 16, 19.8.2015

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest