דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / עדיין לא מאוחר לפנות לדרך הטובה

עדיין לא מאוחר לפנות לדרך הטובה

שאלה: בשנים האחרונות כבר מספר פעמים חוזר מצב החרום של ההפגזות, ואנחנו כל הזמן מדברים על הצורך בחיבור ובאיחוד, אבל לא רוצים לשמוע אותנו. במה כאן הבעיה: בחוסר המוכנות של האנשים עצמם, או בהסבר הגרוע שלנו?

תשובתי: אני לא יכול להאשים את האויבים שלנו שרוצים להשמיד אותנו, ולא יכול להאשים את עָם ישראל שלא מבין מה קורה ולמה המצב הזה חוזר כל פעם מחדש.

אשמים רק אותם האנשים שיודעים ממה מורכב התיקון ומתעצלים לעבוד, בכך שלא ממהרים בכל האמצעים להביא את שיטת התיקון לכל העָם.

ואפילו לא רק לעָם ישראל, אלא גם לכל העולם. מאחר ואנחנו נמצאים בעידן של גמר התיקון, אז יכולים לספר עליה לכולם, כולל האויבים שלנו. ואנחנו נרגיש שהם יבינו אותה ויכירו בה. הם יבררו מה המקור לאנטישמיות שלהם, לשנאת המוות כלפי היהודים ולמה הגורל מחזיק אותנו בעימות בלתי פוסק שמביא גם לערבים עצמם הרבה ייסורים ומלחמות.

גם הם נמצאים במצב לא טוב. למרות שהם מתגאים בכוח שלהם, אבל הם הרי סובלים. אז שיבינו את הסיבה לסבל שלהם.

זה מובן, שיותר שום דבר לא יעזור. אפשר להשמיד את כל המחבלים, אבל למחרת יופיעו חדשים. לאויבים שלנו יש מספיק אנשים וטילים כדי להפגיז כל סנטימטר של השטח שלנו. אין כזאת חלקת אדמה בישראל שלא תהיה נגישה לטילים ואיפה שאפשר היה לחיות בשקט.

זה ידוע טוב מאוד גם לנו וגם להם. אבל ההתנגדות הזאת להיאחז בגבול מסוים, מפני שעָם ישראל חייב לבצע את המשימה שלו, ובינתיים ניתן לנו זמן מסוים לכך, כדי לממש אותה בדרך טובה ונכונה, בדרך אחישנה (דרך של אור). אם אנחנו לא נעשה את זה, אז צפויים לנו זמנים נוראיים, שכתובים אצל הנביאים.

מתוך התוכנית "משימתו של עם ישראל" מס' 2, 08.07.2014

ידיעות קודמות בנושא:
היסטוריה של אלפיים שנות מחלה
צריך להזדרז!
חשבון מיוחד עם עָם ישראל

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest