דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / עבודה שניתנה על ידי הבורא

עבודה שניתנה על ידי הבורא

כנס בסוצ'י. שיעור מס' 4.

שאלה: אנחנו מעצבים בינינו שדה אחיד. אבל כל אחד, כך או אחרת, שוקע במחשבות שלו. איך לקבוע בחירה נכונה לכיוון הקבוצה, לכיוון שדה האיחוד?

תשובתי: אדם מתוך עצמו לא יכול לקבוע שום דבר, אלא רק אם השפעת החברים מכוונת עליו. אחרת הוא כל הזמן יהיה רק בסתירות וניגודים רצופים.

הוא צריך כל הזמן להימצא תחת השפעת הקבוצה, כלומר להשתתף בכל האירועים. אנחנו צריכים באופן שיטתי לחדש ולהגביר את ההשפעה שלנו על כל אחד מחברי הקבוצה.

חייבים להציב לפנינו מטרה: ליצור סביבנו שדה נכון כדי שהוא ישיג את החברים, יעורר אותם בצורה נכונה והם ירגישו את החסד, השלווה והרוגע, הביטחון בעבודה שלנו.

אחד נפל, האחרים עוזרים לו לקום. הבורא כל הזמן יווסת, שכל אחד מאיתנו יבוא למקום שלו ויבצע את עבודתו. הדאגה לזה צריכה להיות תלויה באוויר.

פעם באחד הכנסים בישראל אנחנו זרקנו באוויר בלונים גדולים וכל אחד השתדל שאף כדור לא ייפול על הרצפה. דווקא כך מתגלה האיחוד, הערבות, התמיכה ההדדית, כאשר אתה לא רק שלא "קודח חור בסירה", אלא גם כל הזמן דואג שאחרים לא יעשו את זה.

העיקר זה, לתמוך בהתרוממות רוח ובהתפעלות של החברים. הבורא נתן לנו עבודה: חבר, זה החלק שלך, ועד שאתם לא תדביקו את כל החלקים אתם לא תקבלו נשמה, כי היא אחת. כי באף אחד מאיתנו אין שום נשמה, אלא רק החלקים השבורים שלה.

לכן צריך להבין שהבורא נותן לנו מקום לעבודה. אז תתעסקו בה, תשתוקקו להשיג חיבור עם חלקיקי הנשמה של החברים ולעשות כך שהם יאהבו אתכם.

מתוך שיעור מס' 4 בכנס בסוצ'י, 14.07.2014

ידיעות קודמות בנושא:
להתמוסס בחברים
שדה הקרב, זה אני בעצמי
תקשור את עצמך לקבוצה, כמו אונייה לרציף

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest