דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / עבודה של שלב התיקון הסופי

עבודה של שלב התיקון הסופי

שאלה: אם בעולם שלנו כולם היו מתנתקים מהאגו וכבר היו נמצאים ב"להשפיע על מנת להשפיע", אז איך התפילה שלנו, המ"ן, הייתה משפיעה על המתרחש במציאות החיצונית הזאת?

תשובתי: על ידי העבודה שלנו שאנחנו עושים היום, אנחנו נכנסים לשלב של התיקון הסופי שנקרא "הגאולה השלמה". זה אומר, שכל העולם, כל הנשמות צריכות להצטבר יחד למבנה אחד של אדם הראשון.

ולכן, כל מה שאנחנו עושים חייב לרדת עד לעולם הזה ממש. אנחנו נגיע לכזה מצב, כאשר כל הפעולות המבוצעות על ידינו בעולם הרוחני יתממשו באופן מדויק גם בעולם הגשמי.

ההבדל בין העולם הגשמי והעולם הרוחני יימחק עד לכזאת מידה, שאם אתה בינתיים בעולם הגשמי לא מוכן לקבל את התיקונים האלה, אז העולם הרוחני גם כן לא יופיע בינתיים.

כי אנחנו נמצאים בכזה מצב, שבו כל הספירות, כולל העולם הזה, הופכות למבנה אחד. לכן אנחנו רואים איך בהתאם ליכולת לבצע תיקונים רוחניים מתרחשים שינויים גשמיים. והשינויים הגשמיים שנעשים על ידינו על ידי הפצת שיטת האיחוד, מיד משנים את המערכת העליונה ומקשרים אותנו חזק יותר עם המערכת התחתונה.

באותו הרגע שבו אנחנו נשיג תיקונים וניגש לביצוע פעולות של "להשפיע על מנת להשפיע", אנחנו נראה איך כל האור והשפע יתחיל לזרום דרכנו ולהתלבש בעולם הזה.

כולם יתחילו לקבל הארה. זה דומה ליתרון של התינוקות שנולדים בימינו בהשוואה לאלה שנולדו לפני אלף או אלפיים שנה. יש הבדל גדול, אמנם שכביכול נולד אותו תינוק. אבל מוכנים עבורו תנאים אחרים לגמרי גם ללידה וגם לגדילה. לכן אנחנו רואים שינויים גדולים מאוד בכל העולם אפילו בקרב אנשים שמקושרים עימנו באופן מינימלי.

מתוך שיעור על ספר הזוהר, 18.04.2014

ידיעות קודמות בנושא:
הכנה בפעולה
שֵד
לגדול, להתבגר ולשרת אנשים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest