עבודה נשית בשני קווים

מתוך שיעור הכנה לכנס בקרסנויארסק

שאלה: ה"עשירייה" הווירטואלית הנשית שלנו מתאספת לאחר כל שיעור. אנחנו מחליפות התפעלויות, קוראות מאמרי "שמעתי" ונוצרת כזאת תחושה שאנחנו מטעינות זו את זו. האם יש בזה משהו רוחני או שנשים לא חייבות לעשות את זה?

תשובתי: קודם כל, נשים צריכות כל מה שצריכים הגברים.

שנית, במקום שבו נמצאות מחשבותיו של אדם, שם הוא נמצא, לכן אתן עושות עבודה עצומה. תתחברו ותחשבו שזה חשוב מאוד.

אם אתן לא תהיינה מחוברות, אז אתן לא תוכלנה להשפיע על הגברים. כל אישה לא שווה שום דבר בפני עצמה. רק אם אתן תהיינה מחוברות, לפחות ב"עשירייה", אז אתן תוכלנה להשפיע על הגברים. הם יתחילו להרגיש באופן תת מודע שאתן לוחצות עליהם, שאתן דורשות מהם, כמו שאישה דורשת מבעלה.

כך אנחנו בנויים! וזה חשוב מאוד! לכן, לעודד ובו זמנית לדרוש, זו עבודה נשית בשני קווים. חייבים להשתמש בזה. וגברים שלא תופסים את זה ימנעו מעצמם את האמצעי הכי חזק להתקדמות! אסור להם לסרב לזה. אחרת, לא יהיה מה שימריץ אותם.

דווקא הטבע הנשי יכול לחייב את הגבר לפעול. אפילו פסיכולוגים והיסטוריונים מדברים על כך, שגבר מסוגל לעשות הכול למען האישה. שיתוף הדדי כזה טמון בנו על ידי הטבע.

לכן אתן צריכות יחד לפעול ולהשפיע במשותף על הקבוצה הגברית ובאמת לדרוש שהם ישימו לב אליכן, יקבלו ברצינות את הכמיהה שלכן. זוהי עבודה רצינית. אני רואה, היכן שקיימת קבוצת נשים חזקה, גם הגברים מוצלחים.

מתוך שיעור מס' 3 לפני הכנס בקרסנוירסק, 13.06.2013

ידיעות קודמות בנושא:
שוב על העבודה בעשיריות, לנשים ולא רק…
נשים, אל תאכזבו!
לא לחכות, אלא לפעול

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest