דף הבית / קבלה ומדע / מציאות מדומה / סכסוכים עולמיים ופתרונם, חלק ד' – לראות עולם אמיתי

סכסוכים עולמיים ופתרונם, חלק ד' – לראות עולם אמיתי

הערה: המלחמות הנוכחיות מסלקות "פיות מיותרים", ואם זה לא יהיה, אז אוכלוסיית כדור הארץ תתחיל לגדול באופן תמידי…

תשובתי: אין שום בעיה להאכיל את הפיות האלה. אם כולם יתחילו בנחת לעסוק בהתפתחות רוחנית, אז גם לא יהיו "פיות מיותרים". לכולם יימצא מקום תחת השמש! יתרה מכך, כל אחד יהיה רצוי, אך כל זה תלוי בקשר בין בני האדם.

במקרה כזה, אף אחד לא יפריע לאף אחד, כאילו שאין אף אחד לידי, מפני שכל אחד יימצא בתוך עצמו ובו-זמנית בהסכמה ובהבנה הדדית עם אחרים ועם הבורא. ואחר כך העולם שלנו בכלל ייעלם, עכשיו הוא פשוט מצטייר לנו בהרגשות שלנו, אבל ברגע שנתחיל להעלות את ההרגשות שלנו לדרגה האחרונה, אז במידת העלייה, העולם הזה יתחיל להיעלם בהדרגה, כך זה עובד.

היום פיזיקאים ופסיכולוגים מאשרים את מה שחכמת הקבלה דיברה עליו לפני 5,000 שנה. העולם שלנו הוא תמונה הולוגרפית, הוא קיים רק בהרגשות ובתחושות שלנו, ביחס אלינו. הוא לא כזה בפני עצמו, אלא כך אנחנו תופסים אותו. הוא בפני עצמו שום דבר, איננו. קיימים כוחות שמציירים בנו איזה שהן תמונות, כמו על מסך הטלוויזיה. אבל התמונות האלה מופיעות ביחס אלינו, ולפנינו הם פשוט מהווים כוחות. כדי לתפוס אותם, יש לנו מסך פנימי משלנו. ועכשיו במקום המסך הזה צריך ליצור מסך חדש, ועליו לראות את העולם האמיתי.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "שיחות עם מיכאל לייטמן", 3.6.2015

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest