דף הבית / אקטואליה / סכסוכים עולמיים ופתרונם, חלק א' – מה העולם מחפש?

סכסוכים עולמיים ופתרונם, חלק א' – מה העולם מחפש?

העולם מחפש מלחמה, אין לו לאן להעלים "פיות מיותרים", וליתר דיוק אפילו "פיות לא מיותרים". לכן העולם שמח כשיש מלחמות. למשל, האמריקאים מתגאים בכך שבחצי השנה שחלפה עם ההפצצות בסוריה, נהרגו עשרת אלפים חברי דאע"ש.

כך עימותים צבאיים מוצתים בכוונה בעולם ויוצתו יותר ויותר, מאחר ועל פני האדמה מתרחש גידול חד בכמות האוכלוסייה, וצריך לעשות משהו בנדון. לכן האנושות תשאף להשמיד כמות כמה שיותר גדולה של אלו "שסתם תופסים מקום".

היום אירופה מתחילה להבין סוף סוף, איזו טעות נוראית היא ביצעה כשאפשרה לכמויות אדירות של מהגרים להיכנס למדינותיה. איך אפשר לתקן זאת כעת? עכשיו הרי לא ימי הביניים שאפשר להשמיד את כולם, כמו בליל סנט ברתולומיאו. זה בלתי אפשרי!

בפני העולם ניצבות בעיות גדולות מאוד, ובני אדם כלל וכלל לא מחפשים שלום! כולם מבינים שצריך לעשות משהו, אבל לא ניתן לפתור שום דבר בשיטות של שלום, לכן אין לנו עם מה לעמוד נגד הלחץ האיסלמי על המדינות המפותחות. לכן גם הכיבוש ההדרגתי של אירופה, אמריקה ורוסיה על ידי האיסלם יימשך. רק שברוסיה הוא יחלחל דרך טטרסטן, צ'צ'ניה ויכול להיות גם חלקית דרך תורכיה, ואילו באירופה, דרך צפון אפריקה ומדינות ערב. באמריקה גם כן תהיה הצפה של מהגרים, שיתחילו להגביר שנאה הדדית על ידי לחץ. אנחנו רואים מה מתרחש שם עכשיו, ואילו בעיות צצות בין המשטרה והאפרו-אמריקאים. כל זה מוצת בכוונה, האנושות אינה מחפשת שלום, היא מבינה שהוא לא יכול להתקיים.

המשך יבוא…

מתוך תוכנית הטלוויזיה "שיחות עם מיכאל לייטמן", 3.6.2015

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest