דף הבית / אקטואליה / סדר עולמי חדש (חיים חדשים – 604)

סדר עולמי חדש (חיים חדשים – 604)

חכמת הקבלה מנתחת את מה שקורה בעולם, מתוך ראיית העולם העליון, מערכת ההנהגה. העולם מאד משתנה, בעבר מדינות בנו תוכניות לשנים רבות קדימה, כיום זה ממש בלתי אפשרי. (הרב ד"ר מיכאל לייטמן בשיחה עם אורן לוי ויעל לשד-הראל)

תוכנית הטלוויזיה "חיים חדשים" בנושא "סדר עולמי חדש".

לצפייה/האזנה: | MP3 אודיו | MP4 וידאו |

להורדת התוכנית: | MP3 אודיו | MP4 וידאו |

תקציר השיחה:

חכמת הקבלה מנתחת את מה שקורה בעולם, מתוך ראיית העולם העליון, מערכת ההנהגה. העולם מאד משתנה, בעבר מדינות בנו תוכניות לשנים רבות קדימה, כיום זה ממש בלתי אפשרי.

האיסלאם היה רדום, ופתאום הוא התעורר אבל תיכף ידעך, כי מצאו פתרונות אחרים לנפט. האמריקאים היו תלויים מאוד במדינות ערב, בשל הנפט. עתה גם לארה"ב יש נפט, אז זהו. ארה"ב תאבד עניין במזרח התיכון, הטרור האיסלאמי ייגמר כשלא יהיה יותר כסף לממן אותו. איראן תמשיך הלאה, אבל רוסיה תרסן אותה, כדי שלא יפילו את שתיהן גם יחד. מהגרים מוסלמים כבשו את אירופה ועתה הם בארה"ב, אבל יתחילו להגביל אותם. ישראל היא מעצמה טכנולוגית-עולמית, אבל ארה"ב כבר לא צריכה אותנו יותר. סין לא יכולה להיות מעצמה, כי אין לה מוחות כמו בישראל או ארה"ב. ישראל תהיה כאי קטן בתוך מזרח תיכון הרוס. טורקיה תישאר חזקה, אולי מצרים תעלה.

אבל השינוי החשוב הוא, שמי שבקרב אומתו תהיה רוח של איחוד וחיבור, הוא יהיה החזק. האגו המתעצם לא מאפשר למדינות להתחבר זו לזו, ורק ישראל תספק את השיטה לחיבור. המרכיב העיקרי שיקבע איזו מדינה תהיה חזקה, הוא האיחוד בין חברי האומה. הברית בין כל מדינות ארצות הברית תקרוס, וארה"ב תתחלק לחמישים מדינות.

רק מי שתהיה בו רוח חזקה, יצליח. לפנינו עידן הרוח, מי שיתקרב לישראל, יצליח. האיחוד בתוך ישראל המפולגת יבוא על ידי חכמת הקבלה, ואז נהיה אור לגויים.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest