דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / נשק איתן של הטוב

נשק איתן של הטוב

שאלה: איך אפשר להסביר לקהל הרחב, שבתוך החיבור אפשר להרגיש את הכוח שנותן לנו הרגשה של משמעות החיים?

תשובתי: את משמעות החיים מרגישים בחיבור, שבתוכו מתגלה הכוח העליון של הטבע. כל הטבע, זה השפעה, ולכן על ידי כוח ההשפעה הזה נבראה כל הבריאה.

החל מ"המפץ הגדול" ועד ימינו, ביקום פועל רק כוח השפעה אחד ואנחנו תולדה ממנו. אם אנחנו נלמד להסתדר עם הכוח הזה, אז נחייה חיים טובים.

כי אנחנו רואים שהחיים מוקדשים כדי להחיות את החומר. ואם היינו יודעים איך להידבק לכוח הזה, אז היינו באמת הופכים להיות נצחיים. אנחנו לא היינו סתם מעלים את מספר שנות חיינו, כמו שעכשיו הרפואה מאפשרת להאריך אותם עד 200 שנה, אבל אין בזה שום משמעות.

אנחנו יכולים להשיג קיום אין סופי, אבל בתנאי שנתקרב לכוח ההשפעה הזה. ולהתקרב אליו אפשר רק לפי חוקים פיזיים, בתנאי של הידמות והשתוות אליו.

ולצורך ההידמות יש לנו רק אמצעי אחד, המנוגד לטבע שלנו: להתחיל להתאחד, להתחבר. ולכן מגיע המשבר, כדי לאלץ אותנו להתאחד. אבל אנחנו יכולים למנוע את המכה, בכך שנתקדם בעצמנו ונגיע לחיבור לפני המכה, מבלי לחכות שהכוח הרע יתקרב אלינו.

אותו החום הנעים והנפלא שהרגשנו בתוך החיבור שלנו בזמן הסדנה, הוא לא סתם נעים, אלא יש לו כוח עצום שמסוגל לרפא המון בעיות בחיים שלנו. אנחנו יכולים להרגיש את החום הזה בכל מקום: ביחסים שלנו זה עם זה, בחנות, בעבודה, במשפחה, בתקשורת עם הילדים.

אנחנו יכולים להכניס את החום הזה לכיתות בבתי הספר שבהם לומדים הילדים שלנו, להביא אותו לעבודה, לרחוב, לממשלה, לכל העולם, כדי לכוון בצורה ידידותית אלינו. אנחנו יכולים לעבוד עם הכוח הזה, בזה שמנצלים אותו כנשק טוב, כתרופה כוללת, שמרפאה את כל המחלות של העולם.

אפשר להבטיח לאנשים להדגים בפעם הבאה איך כוח החיבור הזה מרפא את היחסים שלנו עם הילדים. כל אחד שיש לו אפילו עכשיו יחסים רעים עם הילדים, ירצה לשפרם ויסכים. ובזה אנחנו עוזבים אותם: מצד אחד נתנו להם "רשימו דהתלבשות": הרגשת חום, ומצד שני, "רשימו דעביות": קצר רעב ותיאבון למפגש הבא שלנו.

מתוך שיעור על איגרת כ"ב של הרב"ש, 20.05.2014

ידיעות קודמות בנושא:
מציעים לאנושות להתחבר
הסמל של המציאות העכשווית: סימן שאלה
פטנט אלוקי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest