דף הבית / המשבר ופתרונו / נשיא הנציבות האירופית מבקש עזרה כספית ולא מתן עצות

נשיא הנציבות האירופית מבקש עזרה כספית ולא מתן עצות

ידיעה: G20 עומד על כך, שאחרי הבחירות ביוון האירופאים חייבים לפתור לבסוף את הבעיה של משבר החוב. בבריסל, לעומת זאת, מאמינים שהם זקוקים לא לעצות על המלחמה במשבר, אלא לעזרה ממשית. כדי להחזיר את האמון בשווקים, צריך לעשות מאמצים גדולים יותר במלחמה של משבר החוב בגוש היורו.

כל יבשת חייבת לתרום את חלקה. גוש היורו מחכה לעזרה מה- 20G במלחמה של משבר החוב בגוש היורו. אנחנו לא ניתן לאף אחד ללמד אותנו. נשיא הנציבות האירופי ציין כי המשבר לא נולד באירופה, והמקור שלו הוא בטכנולוגיות החדשניות בכמה פלחי השוק הפיננסי של ארה"ב. זה נגע בבנקים באירופה, אולם אירופה לא מאשימה את ארה"ב , אלא מבקשת שיתוף פעולה מצידה כדי לפתור את הבעיות.

התייחסותי: שום זריקות לא יעזרו לחולה סופני, כי במקרה של אבחון לא נכון הן רק מחמירות את המחלה, וזאת המטרה שלהן, כדי שהטעות תבוא לידי ביטוי במהירות ויהיה ניתן להבינה ולתקנה.

הבעיה היא, שבעבר החברה נשלטה על ידי המלכים, אחר כך על ידי הפוליטיקאים, וכיום – על ידי העשירים. מצד אחד זה טוב, כיוון שהם מרסנים את הפוליטיקאים מלהתחיל מלחמות, כי הם רוצים רק להתעשר. אבל מצד שני, כאשר בתנאים החברתיים החדשים השיטה שלהם להתעשר מפסיקה לעבוד, הם אינם יודעים מה לעשות הלאה, אך אינם רוצים להיפרד מהאפשרויות הקודמות ואינם מבינים כי יש צורך לשנות את שיטת הניהול.

צריך לשנות את הערכים, ההעדפות, ציוני הדרך. והם עוד לא התבגרו מספיק כדי להבין זאת. בכך הייתה הטרגדיה שלנו – לו שיטת החינוך וההשכלה האינטגרלית לא הייתה קיימת. היא לא דורשת שום אישור, אלה מתממשת מלמטה למעלה, קודם בהמונים ואחר כך חלקית, בעל כורחם, בצמרת.

ידיעות קודמות בנושא:
האיום על היורו הוא לא יוון, אלא הבנקים WSJ
משבר החוב חוזר
האיחוד האירופי על סף פירוק?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest