דף הבית / משבר עולמי / לנצל את ההזדמנות, כל עוד לא מאוחר

לנצל את ההזדמנות, כל עוד לא מאוחר

laitman_2008-11-13_6692_70.jpg

אילו רק היינו מכירים מראש במשברים הקודמים, שהחלו עוד מאמצע המאה הקודמת! (במשפחה, חינוך, דיכאון, סמים, טרור, אקולוגיה וכו') אילו רק היינו מבינים, שקשר טוב בינינו יכול להביא לשלום בבית, לחינוך טוב של הילדים, ליחס טוב לטבע, לאקולוגיה – אז לא היינו צריכים לעבור את המשברים הבאים, כמו את המשבר הפיננסי הזה.

אבל מאחר ובמכות הקודמות לא גילינו את העובדה, שהסיבה לצרות שלנו נעוצה בקשר בינינו, הגענו למצב הנוכחי (למשבר הכלכלי). היום כבר מתחילים להכיר בסיבת המשבר, אבל לא כולם, אלא רק המומחים לפוליטיקה, סוציולוגיה, כלכלה ופסיכולוגיה.

אבל אם הם לא יוכלו להשפיע על החברה, שתשנה את יחסה מ"אדם לאדם זאב" ל"אדם לאדם אח", אז הריחוק שלנו (שבירת נשמת האדם) יתגלה עוד יותר. כתוצאה מכך, נגרום רע אחד לשני לא רק בתחום הכלכלי, אלא נתחיל לטרוף האחד את השני, במלוא מובן המילה. כך זה ימשך עד שנמצא את הסיבה למצבנו, שהיא האגואיזם הבסיסי, נתקן אותו ונתעלה מעליו.

במילים אחרות, בשלב הבא אחרי המשבר הכלכלי הזה, הקשר בין בני האדם יתגלה בצורה עוד יותר מכוערת, וימשיך להתגלות בתלות עוד יותר גדולה של האחד בשני, הרבה יותר גרוע מעכשיו. שום פנטזיה לא תספיק לנו לדמיין לעצמנו, מה יכול לקרות! וכל זה רק כדי לגלות את גודל האגו, שמפריד בין האנשים. מכיוון שכאן בדיוק התרחשה השבירה.

ולכן התיקון אפשרי רק בעזרת האור. לימוד ושימוש במקורות הקבליים, שמגלים לנו את רצונותינו האגואיסטיים, ונותנים לנו את הכוחות לתקן אותם ולהתאחד אחד עם השני.

ידיעות קודמות בנושא:
ההבדל בינינו לטבע
סימנים לביאת המשיח

ידיעות נוספות במדור: משבר עולמי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest