דף הבית / המשבר ופתרונו / נכנסים לעידן חדש

נכנסים לעידן חדש

ניסויים שנערכים על ידי מדענים מראים, כי נטיית ההתפתחות שלנו נקבעת על ידי החוק הכללי, שכוחו מפתח אותנו ומביאנו לצורה אחת. אנחנו ניאלץ להגיע לכזה קשר בינינו, שכל אחד ואחד ירגיש שהוא תלוי בכל האנושות ושכל האנושות תלויה בו.

זה הוא האספקט של המגמה הכללית בהתפתחותנו וזאת מוכיחים מדענים רבים. אנחנו לא מוכנים לקבל את החוק הזה, זה מנוגד לטבע שלנו – כל אחד חושב רק על עצמו, ולא מבין שהוא תלוי בכולם ממש. אך אם האדם יבין, ירגיש ויראה בעיניו שהוא תלוי בכולם, אז הוא ירצה קודם כל לדאוג לאחרים בכדי שהם יתייחסו אליו יפה בחזרה.

הבעיה היא שאנחנו לא רואים עד כמה שהעולם הוא עגול, ועד כמה הכול בו קשור. בעצם זו הסיבה של מצבנו היום. אנחנו נמצאים במצב של משבר, והמשבר הזה בכוח מושך אותנו מהחיים הקודמים, שאליהם התרגלנו בעשרות השנים האחרונות.

התרגלנו לעבוד הרבה, להרוויח הרבה, לבזבז הרבה. אנחנו מייצרים מוצרים הכרחיים ולא הכרחיים רק בשביל למכור אותם. כל אחד משתדל ליצור לעצמו מעין "חגורת בטיחות": חשבון בבנק, פנסיה, ביטוח בריאות, בית בטוח, חסכונות, וכל מה שנותן לאדם ביטחון, שהוא וילדיו עד סוף חייהם לא יזדקקו לשום דבר. מובן מה רצינו להשיג.

אך כעת אנחנו רואים, שהעמדה שלנו ככל הנראה לא הייתה נכונה! הטבע שובר את כל התוכניות שלנו ואפילו העשירים שבינינו, וקל וחומר כל השאר, המכונים מעמד הביניים והעניים, כלומר החלק הגדול באנושות, לא יוכלו להגשים את החלום הזה.

הטבע מכוון אותנו למצב ההופכי, בכדי שנרכוש ביטחון, צמיחה, כל טוב והתפתחות בקשרים בינינו, שדווקא משם נקבל את מה שאנחנו רוצים, במקום לרדוף אחר הישגים של החיים הטובים לעצמך בלבד.

כל זה אנחנו מגלים בזכות המשבר הכללי שעכשיו מתגלה ושובר, מקלקל, עובר על כל החוקים הקודמים שלנו. וזה נקרא שאנחנו נכנסים לעידן חדש.

מתוך התוכנית "חיים חדשים" שיחה מס' 4, 01.01.2012

ידיעות קודמות בנושא:
האנליזה של טבע האדם
לגלות את חוקיות ההתפתחות
אין לאף אחד סיכוי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest