דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / נווה-מדבר בשממה של האינטרנט

נווה-מדבר בשממה של האינטרנט

שאלה: כיצד ספר הזוהר יביא לתיקון האינטרנט?

תשובתי: ספר הזוהר יכול לסייע בתיקון האינטרנט, מפני שהאנשים שמתעסקים היום באינטרנט מחפשים קשר אמיתי. הם עצמם בינתיים אינם מבינים מה הם רוצים. נדמה להם שפשוט מספיק להם לפטפט זה עם זה, להעסיק את עצמם במשחקים כלשהם.

אך לאחר מכן האנשים יראו שזה אינו עוזר, שהכול מאוד מוגבל, שהבילוי הזה אינו מביא שום תועלת, וש"הרשתות החברתיות" למעשה אינן מחברות בין בני האדם. אך בינתיים, כל עוד הם עוסקים בזה, הם מגלים את הרע שטמון שם, ומבינים שהכול מזויף, הכול מנוצל רק למטרות רווח, הונאה וניצוּל הדדי. הם יבינו שכל קשרי האינטרנט הם לרעתנו.

כיצד ייתכן שהקשר בינינו יכול להזיק לנו? – העניין הוא שאנחנו אגואיסטים, ואיננו מסוגלים להתחבר בצורה טובה ויעילה. איננו מסוגלים ליצור רשת שתגרום לנו הנאה. וזה יביא להכרת הרע.

ואז ייווצר הצורך להסביר להם שבתוך רשת האינטרנט הזאת קיימת רשת אחת קטנה, שחיה לפי חוקים אחרים, שבה התאספו אנשים שרוצים להשיג את הטוב. וזה בדיוק מה שאומר ערוץ הטלוויזיה שלנו: "מתחברים לטוב".

ברשת הזאת קיימים חוקים אחרים ואנשים אחרים לגמרי, אנשים שרוצים להיות אחים. ובזכות זה הם מגלים את החיים העליונים, ולא סתם מתחבקים ומשתדלים שבחיצוניות הכול יישאר יפה ומנומס. הם משיגים מצב שבו בתוך היחסים שלהם הם מתחילים להרגיש את החיים העליונים הרוחניים, השלמים והנצחיים, את הבורא, את העולם הרוחני, את הכוח העליון שמסתתר בתוך הרשת הזאת!

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "הקדמה לספר פנים מאירות ומסבירות", 23.02.2011

ידיעות קודמות בנושא:
האינטרנט – לינק לבורא
הצורך לשנות
מכונת האינטרנט מסתובבת בינתיים ללא תועלת

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest