דף הבית / משבר עולמי / האינטרנט – לינק לבורא

האינטרנט – לינק לבורא

למעשה, בתוך האינטרנט מסתתר הבורא! כלומר בתוך הקשר הווירטואלי בין בני האדם, אם הוא מתפתח, מתחזק, ומקבל צורה נכונה – מתגלה שם הכוח העליון. דווקא למען המטרה הזאת נוצר האינטרנט, כדי לחבר בין בני האדם ולהראות להם שהחיבור עם הטבע האגואיסטי שלנו יכול להיות רק רע ומזיק, והחיבור עם הטבע העליון הוא טוב.

החיבור הזה מעלה אותנו למימד אחר, לחיים הנצחיים, ומשחרר אותנו מכל הבעיות! זה מה שהאינטרנט יגלה לנו. אני בטוח שזה יקרה בקרוב מאוד, אם לשפוט לפי מהירות ההתפתחות שלו.

לא ניתן לעצור אותו עכשיו, ואף אחד לא יוכל לנתק את האנשים מהאינטרנט. פה ושם מנסים עכשיו לעשות ניסיונות כאלה, אך לא ייצא מזה שום דבר. האנשים ירגישו שהם מוכנים להרוג את מי שינתק אותם מהאינטרנט, כאילו הוא ניתק אותם מהחיים.

כבר לא נוכל לחזור לאותם החיים שבהם לא היינו מחוברים על ידי האינטרנט. מי שינסה לעשות דבר כזה יהפוך לאויב הראשי של האנושות, ופשוט יחסלו אותו, רק מפני שהוא ניתק את האינטרנט. הרי זהו הכלי להשגת הקשר בין בני האדם וכבר עכשיו האדם מרגיש שהאינטרנט מאפשר לצאת לדרגת קיום אחרת: כל העולם מונח לפניך! וכאשר העולם הזה יגלה את הריקנות שלו, יהיה זה קרש הקפיצה לעולם הבא.

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "הקדמה לספר פנים מאירות ומסבירות", 23.02.2011

ידיעות קודמות בנושא:
נווה-מדבר בשממה של האינטרנט
הצורך לשנות
פנים חדשות לפייסבוק

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest