דף הבית / הכול על הקורונה / נגיף הקורונה ויהודים

נגיף הקורונה ויהודים

שאלה: המגפה עוררה גל חדש וסוער של אנטישמיות. יותר ויותר לא אוהבים את היהודים. יוצא לאור "פרוטוקול זקני ציון" בנוסח חדש שכביכול היהודים שואפים לכבוש את העולם, נעזרים בנגיף הקורונה, מכינים שוק למכירת חיסון כדי להרוויח כמויות עצומות של כסף. האם זה תמיד בלתי נמנע בזמנים של משבר?

תשובתי: זה יהיה עד גמר התיקון. אם אנחנו לא מביאים תיקון לעולם, אז העולם מסתובב כלפינו ודורש את התיקון הזה, רק במילים שלו. עלינו להבין שאם אנחנו לא מתקנים את העולם שלנו באופן פעיל, כלומר את הקשר בין כל בני האדם, אז אנחנו מזמינים בעצמנו את היחס השלילי של העולם כלפינו, וטבעי הדבר שיהיה לנו רע.

שאלה: האם דווקא אנחנו צריכים להפוך לחלוצים של איחוד, להתחיל באיחוד הזה?

תשובתי: בוודאי. אף אחד לא יוכל לעשות את זה, חוץ מאיתנו. זו העבודה שלנו, זו החובה שלנו, זה מה שעלינו לעשות. ואם אנחנו לא עושים זאת אז מוצעת לנו "עבודה" אחרת.

שאלה: כלומר הביאו את היהודים לעולם אך ורק לצורך העבודה הזאת? לא לצורך קידמה, לא כדי שיהיו מועמדים לפרס נובל, לא לצורך גילויים…

תשובתי: לא! אלה אפקטים צדדיים שאין בהם צורך לאף אחד. זה רק מרגיז ומעצבן את האנשים. כל מה שהומצא בעולם המציאו היהודים ואין בכך שום תועלת לעולם. כדי שהעולם יגיע לאיחוד, הבדילו מתוך העולם הזה קבוצת אנשים, קצת מכל מיני מקומות ופינות. האנשים האלה צריכים להשתתף באופן מדויק לחלוטין באיחוד של כל האנושות. אין כאן לאן לברוח!

שאלה: כך תמיד יהיה בכל הרגעים?

תשובתי: לא תמיד. אני מקווה שזה יסתיים בקרוב. כלומר זה יכול להיות או על ידי "מקל אל האושר" או להיפך, בכבוד ובהערכה. יש עכשיו תקווה אפילו גדולה יותר מאשר קודם לכן. אז הכול יירגע.

שאלה: האם האויבים והשונאים הנוראים ביותר יהפכו לידידים?

תשובתי: לחלוטין! הם יבינו את הסיבה לשנאתם. ואז יאמרו: " צדקנו ששנאנו אתכם! מפני שלא ביצעתם את העבודה שלכם, את התפקיד שלכם, את הייעוד שלכם. ואילו עכשיו, כמובן, אנחנו אוהבים אתכם!".

שאלה: האם אתה סבור שמי שרועד משנאה כלפי היהודים, יהפוך לחבר הכי קרוב שלהם?

תשובתי: בוודאי! כך זה יהיה. כל השונאים יהפכו למעשה לאוהבים, לקרובים, לעוזרים, לחברים, למקורבים, כדי להביא את האנושות לאחדות.

מתוך תוכנית טלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 13.07.2020

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest