דף הבית / משבר עולמי / תפקיד ישראל / נאצי בן 94 הובא לאחרונה למשפט בגרמניה  

נאצי בן 94 הובא לאחרונה למשפט בגרמניה  

שאלה: בגרמניה נפתח משפטו של פושע נאצי בן 94 שהיה שומר במחנה הריכוז אושוויץ, והוא חשוד בסיוע לרצח 170 אלף יהודים. המשפט שעורר עניין רב הועבר מאולם בית המשפט ללשכת המסחר של העיר דטמולד. מה דעתך על המקרה?

תשובתי: בשנות המלחמה הייתי ילד קטן וגדלתי בצל מה שהתרחש. למרות שאישית לא חוויתי את מאורעות המלחמה, שמעתי, ראיתי והרגשתי את הכול, כי זוועות המלחמה הטביעו חותם גדול על כל המשפחה שנשארה בחיים. מחד גיסא זה נורא! מאידך גיסא כשהתחלתי ללמוד את חכמת הקבלה, הבנתי שכל זה קרה כתוצאה מכך שהיהודים לא ביצעו את  התפקיד שלהם בעולם. במילים אחרות ניתן לומר שבטבע טמון הצורך שהיהודים יתאחדו ויראו דוגמה לכל העולם, וכך יהפכו את העולם שלנו לעולם עליון. יעלו את האנושות לדרגתה הגבוהה ביותר, ויגלו לעולם את הטוב והאהבה. לעשות את זה לא יכול אף אחד פרט לעם היהודי שבו מוטמעת שיטת האיחוד והאהבה שנקראת "חכמת הקבלה".

כשהתחלתי ללמוד את החוכמה ראיתי שלאומות העולם אין שום בחירה חופשית, כולל השנאה שלהם ליהודים. למרות שמבחינה חיצונית נראה שהם שונאים אותנו, אבל בהסתכלות פנימית על הטבע שלהם אני מבין, שהם משועבדים וכפויים. השנאה שמורגשת מהם מופיעה באופן טבעי בטבע, מפני שעם ישראל לא ממלא את הטבע בקשרים טובים ובאהבה שאותם הוא יכול להשיג. למרבה הצער לא מבינים היהודים את המשימה שלהם, את העובדה שהם יכולים להפוך את עצמם ואת העולם כולו למאושרים. הם נשארים אדישים והייתי אומר אפילו שהם מכוונים נגד השיטה לשחרר את עצמם ואת האנושות מהרע האגואיסטי. כמנהיג של ארגון יחיד בעולם שעוסק בלימוד, בהפצה וקידום של חכמת הקבלה, וזה נעשה למען תיקון היהודים, אני יכול לומר שאנחנו נתקלים כל רגע בחוסר הרצון שלהם, במיוחד של היהודים הדתיים בישראל ובכל המדינות, להבין ולקבל את חכמת הקבלה במסגרות של היהדות. מאוד חבל לי שבגלל זה אנחנו יכולים ליפול לשואה הבאה.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 12.2.2016

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest