דף הבית / אקטואליה / מתן תוקף חוקי לקנאביס יכניס מיליארד דולר

מתן תוקף חוקי לקנאביס יכניס מיליארד דולר

הערה: בכל העולם היום, ניתן תוקף חוקי לקנאביס. עכשיו זה קורה בלונדון. צופים, שהמדינה תרוויח מיליארד דולר מהטלת מס על צריכת קנאביס. בנוסף לכך טוענים שמתן תוקף חוקי לקנאביס יפחית את הפשיעה ואת ההשלכות השליליות הנוספות.

תשובתי: מתן תוקף חוקי לקנאביס ירגיע את האנשים. כאשר תופעה כלשהי הופכת להיות רחבה כל כך ומגיעה אל העם, חייבים לפתור אותה. להתנגד לה, זה לא ריאלי בכלל, פשוט לא חכם.

שאלה: אם כך איזה עתיד צפוי לנו?

תשובתי: העתיד שלנו הוא כמו חלום נרקוטי. צריכה של סמים קלים תהיה תרופה חלקית למצב שאליו אנחנו נכנסים עכשיו. אנחנו חווים לחץ חזק, נמצאים במשבר עצום שאין לו פתרון ברמה שלנו. האגו "אוכל" את עצמו בדומה לנחש שאוכל את זנבו. לא נותר לנו לעשות דבר, אלא להרגיע ולהקטין אותו. לכן צמצום הדרגתי של האגו בעזרת סמים לא מזיקים באופן יחסי, ראוייה לעידוד. בנוסף, אנשים שירצו להתפתח, ישאפו להשיג מטרות רוחניות עליונות ואילו היתר יישארו באותה דרגה עד שהצורך בכך יעלה גם בהם.

אנו רואים שהאנושות פונה, באופן טבעי, לסמים קלים ולתרופות נגד דיכאון. הם מדכאים את מצב הרוח הרע שלהם, מעלים אותו קצת בעזרת אלכוהול, כדורגל ודרכים נוספות. אנשים משתמשים בשיטות שונות כדי "להרוג" את הדיכאון שבתוכם וכדי להעלות בצורה כלשהי את מצב הרוח.

שאלה: לפי דבריך, אתה למעשה, מכנה את כל הנטיות של העולם הזה בשם "סמים"?

תשובתי: איני יודע היכן הגבול ובעיקרון האדם צריך לקבוע לעצמו את הגבול, אם הוא לא מזיק לאחרים. כמו כן, הכול תלוי בחינוך שלו. אם נתחיל לעסוק בחינוך, אז נוכל  לארגן מחדש את מבנה היחסים של אוכלוסיית כדור הארץ בצורה הטובה ביותר. אז, בני אדם יעמידו את עצמם במסגרות מסוימות ביחס למטרה העליונה, יבחנו כיצד להגיע אליה ואיפה בכל זאת לנקוט בהשפעות מרגיעות. כיום, האנושות עדיין לא מסוגלת להסתדר ללא סמים. אנשים לא יכולים לחיות עם מטרה שעדיין לא מגולה להם. הם לא מבינים שכעת מתגלה לפניהם פתח יציאה למצב עליון, למימד עליון. לכן לא נשאר להם מה לעשות, אלא "לכבות" מעט את תחושת האין מוצא.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן"  13.3.2016

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest