דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / מתווך בין נשמות לבורא

מתווך בין נשמות לבורא

שאלה: תהליך הלמידה ורכישת מיומנויות אינטגרליות מכוונים לשינוי האדם. התלמיד צריך להשיג גישה ללמידה כזו שהוא ירגיש כמו במעבדה בה הוא חוקר את עצמו. איך אתה מתייחס לאינדיבידואליות של כל אחד? אחרי הכול, לפניך אלפי תלמידים, לכל אחד יש מהירות שונה בתפיסת מידע, ושינויים משלו. על מי אתה מתמקד במהלך ההרצאות?

תשובתי: על אף אחד. אני מתמקד בשדה המשותף של כל התלמידים שאני רואה ויודע, ושאותם אני לא רואה ולא מכיר – של כל הנשמות שחייבות להתחבר זו לזו ולבורא. ואני מתווך, יוצר קשר בינם לבין הבורא.

הערה: בלימוד אינטגרלי, על האדם לתפוס תחילה תמונה כללית כלשהי, ואז לערוך ניתוח מפורט של כל פרט ולחבר אותם יחד. לכן, לעתים קרובות אתה כועס כשאתה מנסה להסביר את התמונה הכללית, והאדם מתחיל לשאול על פרטים.

תגובתי: כן, זה ממש מפריע לי. זו גישה לא נכונה ללמידה.

שאלה: בהוראה ישנם שלושה שלבים של שליטה בחומר: ידע, הבנה והשגה. כמה זמן לדעתך יכול לקחת כדי להסב ידע להשגה?

תשובתי: קשה לומר. אין תקנון או מינון לכך.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "כישורי ניהול", 24.06.2020

 

 

לינק מקוצר למאמר: https://laitman.co.il/iI6uO

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest