משחק לכל החיים

שאלה: האם אפשר לרכוש חשיבות להתפתחות הרוחנית?

תשובתי: לרכוש, זה נקרא:

1. לברר ולהבהיר, שאין בי חשיבות להתפתחות רוחנית.

2. לברר ולהבהיר, שאני יכול לנהל את התהליך הזה.

3. שאת החשיבות הזאת אני יכול לקבל רק מבחוץ, מפני שאני בעצמי אגואיסט גמור.

4. מבחוץ, זה אומר, מהסובבים, מהקבוצה.

5. אפשר לקבל רק במידת החשיבות של אותו הדבר שאליו משתוקק.

6. … אני הגעתי לְמה שממנו התחלתי, מחוסר חשיבות.

אז איפה הפתרון?

נשאר רק דבר אחד: להשתמש בתכונת הקנאה כלפי מה שיש לאחר ומה חשוב לו. ואם אין לאף אחד את החשיבות הזאת כלפי ההתפתחות הרוחנית? אז נשאר רק לשחק בחשיבות, להצית בכוונה את לבבות החברים בחשיבות מדומה של ההתפתחות הרוחנית.

וזה לא ממש חדש ולא מקורי, כך כולנו באופן "ויראלי" מקבלים מהסביבה חשיבות מדומה של כל מה שאחר כך אנחנו כל כך מעריכים בחיים שלנו, שעבור זה עובדים, לזה משתוקקים, ורק מפני שזה חשוב בעיני הסובבים.

אותו הדבר קורה גם בהתפתחות הרוחנית שלנו. רק שכאן אנחנו מבינים הכול ובמודע מארגנים לעצמנו מקורות של החשיבות העתידית, בעצמנו מעצבים סביבה ואובייקטים של חשיבות, שייהפכו עבורנו בזכות המשחק לחשובים באמת!

ובכן, אתה חייב לשחק בפני האחרים. ככל שתשחק טוב יותר בפני האחרים בזה שההתפתחות הרוחנית חשובה לך, כך מהר יותר תהפוך מאדיש ללא אדיש כלפי ההתפתחות הרוחנית.

אתה צריך לשחק בפני החברים את תפקיד האדם, שחשובים לו תיקון העולם, אהבת החברים, שהוא בוער מבפנים, משתוקק לזה, ולא חשוב מה יחד עם זה קורה בתוכך, אבל מבחוץ אתה מתחייב לשחק כזה תפקיד.

תראה להם בכל מיני אמצעים, עד כמה הקבוצה חשובה לך, עד כמה אתה דואג לה, שאתה באמת "בוער" כולך. רק כך אתה תוכל להצית את הלבבות שלהם. ובראש ובראשונה, את הלב שלך.

אפשר להגיע להסכם עם החברים ולסירוגין לשחק כולם בפני כולם, אבל יותר טוב כולם יחד. קיבלתי הצעות אפילו להזמין שחקנים, כמו אצל אותו המקובל שקיבל התפעלות מנגנים שיכורים… אבל זה מיותר, אנחנו צריכים להבין את הטבע שלנו וללמוד לנהל אותו!

ידיעות קודמות בנושא:
לשחק מעצמי את האוהב
חברים, תדליקו את האור!
משחק על האמת החדשה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest