דף הבית / המשבר ופתרונו / משחק להתקנים ניידים – "תהרוס את ישראל"

משחק להתקנים ניידים – "תהרוס את ישראל"

הערה: מתכנתים באירן יצרו משחק אנטי ציוני נוסף להתקנים ניידים שנקרא "תהרוס את ישראל". במשחק עשרה שלבים שבהם צריך להרוס את ישראל באמצעות טילים אירניים שזה עתה יוצרו. ילדים אירניים משחקים בהתלהבות רבה במשחק, "הורסים" את "כיפת הברזל" ואת העיר חיפה.

התייחסותי: הילדים משחקים ב"חיילים", זהו משחק טבעי בחינוך העם שהכרחי לאיחוד שלו.

שאלה: האם אותה שנאה שניטעת בילדים באירן וברשות הפלסטינית תגרום לתוצאות הפוכות לעם הפלשתינאי?

תשובתי: זה יגרום לתוצאות הפוכות רק כאשר היהודים יתחילו להשתנות. במקרה זה השנאה תיוולד מחדש ותהפוך לאהבה, אך הלידה מחדש תהיה חולנית מאוד וכואבת עבורם, וישנה אפילו אפשרות שזה יגרום להרס מסוים של מבנה המדינה, העם וכדומה. כך הכול  קורה גם באומות העולם. עלינו להבין סוף כל סוף את הסיבות לכל המתרחש ולהפסיק לחפש דרכים ואפשרויות לברוח מהאחריות. מוטלת עלינו אחריות לגורל העולם. עלינו להבין ולקבל זאת וללמוד כיצד לממש אותה.

שאלה: מי יחולל מהפכה כזאת?

תשובתי: רק העם יכול לחולל את המהפכה, כשיבין שהוא איננו מסוגל לנוע לעבר השואה הבאה. יצטרפו לזה אנשים שאינם בשלטון אך הם בעלי כוחות ואמצעים. הם ירגישו שהעתיד קודר, שחור, "נושם" שוב את תאי הגזים. כי ידחפו את כולם לתוכם מבלי להבחין אם אתה עני או עשיר, חכם או טיפש, בן אצולה או מפשוטי העם.

שאלה: האם אתה סבור, שיכול להופיע עוד "רוטשילד", שישקיע אמצעים בבניית ישראל חדשה?

תשובתי: אני מקווה שבעָם יופיעו כוחות גדולים שיאמרו : "מספיק! אנחנו צריכים להפוך את המדינה להיות אחרת". אז מיד נראה שכל העולם מתחיל להתאים את עצמו אלינו, כל הבעיות שלנו נפתרות, הביקורת שוככת, והכול מסביב קופא על מקומו, כולם מחכים שנגלה לעולם את השיטה לחיים מאושרים. כך אומרת חכמת הקבלה.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן",  1.5.2016

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest