דף הבית / אקטואליה / משבר של אומץ וגבריות

משבר של אומץ וגבריות

הודעה: מדור המוקדש לגברים באתר Telegraph ציין את משבר האומץ והגבריות, רמה של שיא בהתאבדויות בקרב גברים, גברים צעירים סבורים שאין להם את התכונות שאותן מחפשות בנות זוג סקסיות ורומנטיות, סובלים מדיכאון, אוכלים את עצמם על ידי נוירוזות. לחץ תמידי, שקשור לקצב המטורף של החיים, ועמידה בכללי אומץ שנכפים עלינו, מביא את הגברים למרפאות פסיכיאטריות כבר בגיל שלושים. לקראת גיל ארבעים רבים "נושאים" כבר "חבילות" שלמות של הפרעות נפשיות. הסתגרות נפשית ואי הרצון להתלונן הופכים להיות סיבה לתמותה של הגברים. הוראות הרסניות, שניתנות לגברים בזמן היווצרות של האישיות: ללא קיטורים. תשווה את רמת האומץ, את הגבריות למשכורת, לרמת שליטה או למעמד החברתי. תהיה חזק, תעמוד נגד לחץ, כמו חפץ דומם. תקרין תוקפנות כלפי מי שזה לא יהיה. בסופו של דבר התוצאה היא מיליוני גברים נכים רגשית, שנאלצים לשאת בנטל האומץ והגבריות העצמית שנכפים עליהם על ידי בני גילם והחברה.

בעידן של "מאה דרכים" להיות קרובים זה לזה, רבים בוחרים במודע בבדידות. משחקי ווידאו ופורנוגרפיה מחליפים לגבר בצורה מוצלחת את הכול. חלופה ווירטואלית היא פחות תובענית. זה נותן לו רמה חדשה של נוחות, שמפחידה את הפסיכולוגים, גברים "נעלמים" מהמכ"מים החברתיים. סרטי פורנו ומשחקים הם פשוטים ויעילים ומרגילים את האדם לקבלת שכר מיידי ללא מאמצים הנראים לעין, ללא השתתפותן של נשים. יצירת אזור מבודד של נוחות, זו שלילה של הצורך באובייקטים שניתנים להחלפה, אם אין אישה קל יותר להעמיד פנים שגם אין צורך בה, ישנם תחליפים בתופעות ודברים אמיתיים, זהו פשוט משבר.

תגובתי: אפשר לנתק מהמסך רק על ידי פיתוי בעזרת דוגמה של חיים שאותם המסך לא מסוגל לספק. כאשר האדם יגלה, שישנה יציאה לדרגת התודעה והקיום הבאה, הוא ינתק את תשומת ליבו מהמסך, מהמשחקים וכולי וייכנס למגע עם אנשים הדומים לו כדי להשיג יציאה למימד עליון.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest