דף הבית / אקטואליה / סָאדיק חָאן, ראש העיר החדש של לונדון

סָאדיק חָאן, ראש העיר החדש של לונדון

ידיעה: נציג מפלגת הלייבור, יליד פקיסטן, סאדיק חאן, זכה בבחירות לראשות עיריית לונדון בניצחון מוחץ לאחר שקיבל כ-57% מקולות המצביעים, בהשוואה ל-43% שקיבל יריבו זאק גולדסמית השמרן. כעת כל העיתונים כותבים על כך שצפויה להיות בשלטון "שרשרת" של ראשי ערים מוסלמים באירופה.

תגובתי: לפי חכמת הקבלה, האסלאם יכבוש את אירופה גם דרך הטרור וגם דרך השלטון. בסופו של דבר כל אירופה תיכבש בהדרגה ואפילו בדרך דמוקרטית. אדם אחד חוצה את הגבולות, מפלס את דרכו ליבשת וחי בשכונות עוני, ולאחר זמן מה עולה לשלטון, כמו סאדיק חאן. תכניותיו של הבורא מיושמות באופן מדויק לחלוטין ואין לנו איך להתחמק מהן, אירופה תתאסלם.

הערה: יש לציין שסאדיק חאן מדבר בנועם, טוען שהוא דמוקרטי ושלונדון זו בירת העולם שבה חיים כל הגזעים וכל העמים.

תגובתי: כמובן, מפני שדת האסלאם מאמינה שעליה להפוך לדת העולמית, ושכולם יתאספו תחת הדגל הירוק שמשמעותו נאמנות לאל ולמוחמד הנביא.

שאלה: כלומר, אתה חושב שסאדיק חאן מחזיק בהשקפה  הזאת?

תשובתי: ללא ספק, זה מה שהמוסלמים רוצים להשיג והם ישיגו, זה בא לידי ביטוי בצורה ברורה לאורך כל ההיסטוריה שלהם. אחרי הכול, האסלאם תומך בחיזוק המשפחה ומתנגד לצריכת אלכוהול, סמים וכולי. זו דת שמציעה אורח חיים יציב שמושך רבים, במיוחד בזמן כל כך לא רגוע באירופה.

שאלה: מה המשמעות של זה עבור ישראל?

תשובתי: בקרוב לא ניתן יהיה לטוס לאירופה, מפני שיתחיל להיווצר שם יחס מאוד לא ידידותי כלפי הישראלים, כמו בגרמניה הנאצית. תיירים עלולים להישדד, להיחטף כבני ערובה ואף להיהרג. עלינו להתעשת ולהבין שאנחנו יוצרים את הבעיות האלה, שאנחנו בחרנו בראש עיריית לונדון, דווקא אנחנו, היהודים כאן בישראל ולא איפשהו במקום אחר. עלינו להתחיל ליצור כאן חברה חדשה שמיוסדת על החינוך האינטגרלי, חברה שבה כולם יהיו מקושרים הדדית לא תחת איזה דגל מיוחד, אלא תחת הדגל של קשרי אהבה משותפים. עד שלא נבין שהמשימה שלנו היא להיות אור לאומות העולם, יהיה לנו רע ונקבל ״מכות״. בוודאי ש״המכות״ גם יעזרו מתישהו ובסופו של דבר יחייבו אותנו להתאחד, אבל השאלה היא לאחר כמה ייסורים.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן, 8.5.2016

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest