דף הבית / משבר עולמי / משבר – שלטון – עם

משבר – שלטון – עם

photo_rav_gh70_160.jpg

שאלה: מטרת כל שלטון היא להרדים את ההכרה של האנשים, כדי שלא יכנסו תחת ההשפעה של תנועות קיצוניות מכל סוג שהוא. לכן אמצעי התקשורת ההמוניים מוכרחים "לטמטם" את העם, וכתוצאה מכך האדם אינו משתמש במשאביו הפנימיים, משום שהם מורדמים.
במשבר המערכתי המודרני "הזוחל", שמשמעותו ברורה ונראית רק לעין המקובלים, השלטון רוצה עוד יותר להרדים את העם. שהרי השלטון בעצמו לא יודע מה לעשות, ובחוסר האונים הוא מודה בכך בעצמו.! איזה פתרון אתה מציע?

תשובה: חוכמת הקבלה מציעה את הפתרון היחיד, שיכול לעורר את פעילות האדם, ללא חשש שייהרס האיזון העדין של הכוחות בתוך הציביליזציה, איזון שעדיין איכשהו שומר על העולם מפני פירוק וכאוס טוטאלי.

השלבים הכלליים למימוש הפתרון, הם:
באמצעות כל רשתות התקשורת – ליצור בתת ההכרה הבנה של הקשר של כולם עם כולם, של אחדות האנושות, של "מה זה טוב ומה זה רע". שהאלטרואיזם – הכרת הקשר ההדדי והמעשים המתאימים לכך – זה טוב, ושהאגואיזם – ההבנה של התועלת העצמית הקטנונית – זה רע, גם לאדם וגם לאנושות כולה.
מתוך זה שמסר זה ייקלט במודעות החברתית, נתחיל לעורר את האנשים להכרה, למעשים אלטרואיסטיים פעילים. בשלב ראשון נקשור את הכוח המניע לפתרון הבעיות החומריות והפשוטות, כדי להציג לכולם את היתרונות של שיטת החשיבה החדשה.

תוך כדי הביצוע של השלבים 1 ו -2 יהיה עלינו "לטפטף" לזרם המידע התקשורתי מחשבות על קיום הכוח היחיד, על המטרה הסופית של הבריאה.
תחילה בצורה מפורטת ועמוקה הנגישה רק לאנשים חושבים.
ובשלב האקטיבי של הביצוע לכל אדם באופן אישי – בצורות פשוטות של מידע שלא רק שהוא מובן להמונים, אלא מידע שייכנס להכרה באופן עצמאי, כתמונת מציאות מושכת ורצויה..

כך נוכל לאחד את כל האנושות בדחף אחיד לפתרון הבעיה המשותפת, ובו זמנית תוך כדי ישום הפתרון נרכיב מתוך הנשמות המרוחקות זו מזו, מהקשר ההדדי ביניהן, את המערכת המאוחדת של האנושות.
ייחודיות ההצעה היא בהתבססותה על חוכמת הקבלה בלבד. כך אפשר ליצור מערכת רעיונית שעונה על שני קריטריונים המנוגדים אחד לשני:
מערכת רעיונית בעלת עוצמה עד כדי כך, שמצד אחד תת-ההכרה של האנשים לא תתאכזב ממנה ולא תדחה אותה, ומצד שני שתעודד את ההמונים לשינוי צורת ההכרה.
בכל שאר המודלים הרעיוניים, או שהמערכת מעודדת בהצלחה את ההכרה אך לא מצליחה להחזיק אותה (לדוגמה, מהפכות), או שהמערכת מטשטשת בהצלחה את ההכרה, אבל מונעת מהאנשים להשתמש בכוח היוצר, הפעיל, שמסוגל לשנות את העולם (לדוגמה, דתות). מעבר לכך, אחרי תקופה מסוימת של שינויים פנימיים, האדם משתחרר ממסגרת המודל המוצע, ובהמשך התודעה שלו כבר בלתי ניתנת לניבוי.
רק חוכמת הקבלה עוזרת לבנות את המודל של העולם החדש, שחוסם בוודאות את כל השינויים הפנימיים של האדם, ומאפשרת לתודעת האדם להתפתח ללא הגבלה במשך כל החיים.

הסיבה לכך היא, שחוכמת הקבלה משתמשת בעקרון הפיזי, שאינו מוכר לנו מחוכמות אחרות, ולפיו החיבור הנכון של כל חלקי המערכת מביא לצמיחה של האנרגיה הכללית של כל המערכת.
במילים אחרות, את הפיתרון לכל בעיות המשאבים החומריים (אוכל, מים, נפט וכדומה) אנו יכולים להשיג רק בחיבור אלטרואיסטי בין האנשים ולא בחיבור אגואיסטי (ראה דוגמה "הזאב הכבשה והכרוב").

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest