דף הבית / המשבר ופתרונו / מקצוע חדש: עבודה בתיקון הנשמה

מקצוע חדש: עבודה בתיקון הנשמה

מתוך הכנס באירופה, שיעור מס' 6

שאלה: איך אפשר להתגבר על המשבר הפיננסי-כלכלי בספרד?

תשובתי: על המשבר בספרד, כמו גם בכל מקום אחר, ניתן להתגבר רק במידת האיחוד. אנשים צריכים לעסוק בחינוך אינטגרלי, בקשר, בשיתוף פעולה הדדי ביניהם. משום שהמובטלים הולכים לאיבוד, נסוגים ומתנוונים. מופיעות אצלם בעיות יומיומיות גדולות מאוד. אדם ללא עבודה וללא תעסוקה הופך להיות יותר גרוע מחיה.

צריך לארגן חוגים, לימודים, סדנאות וללמד את האנשים. לחייב אותם ללמוד, אחרת מה יהיה איתם?! אדם שלא עובד, לא לומד, לא עושה שום דבר, מתדרדר לסמים, לפשע, לכל מה שרק אפשר. הוא אינו יודע מה לעשות עם עצמו. זהו מצב נוראי! לכן צריך למשוך את האנשים ללימודים, במידה מסוימת להעמיס עליהם.

כי המוח והלב והנשמה דורשים העמסה. אם לא הייתי עובד, אני לא יודע מה היה קורה איתי. העבודה שלי מחזיקה אותי. אני לא מבין איך אפשר בכלל לא לעשות כלום? אבל הם נאלצים לא לעשות כלום! לכן צריך להעמיד את השאלה בצורה הבאה: זה לא מובטלים. אין מובטלים. זו עבודה חדשה, עבודת תיקון, תיקון הנשמה.

אז האנשים היו מצליחים ליצור ביניהם כל מיני מוסדות חלוקה, היו עוזרים הדדית זה לזה. חשמלאי, שרברב, רופא, מובטלים, נציגים ממקצועות שונים היו משרתים זה את זה בחינם. הם היו פותחים מחסן, שאליו כל אחד היה מביא דברים שאין לו צורך בהם, כי למישהו יש בגדים מיותרים, לאחר מוצרי חשמל שהוא לא זקוק להם, וכולי, וכל מי שהיה נזקק למשהו היה יכול לקבל את זה. והיה מספיק לכולם.

צריך לחנך את האנשים ואז הם יגלו לעצמם חיים חדשים לגמרי, יהיה להם טוב על הנשמה.

זו בעיה, שבה אנחנו צריכים לעסוק. עם כל יום שעובר העולם יזדקק לזה יותר ויותר, ואף אחד חוץ מאיתנו לא יוכל לעזור לו.

מתוך שיעור מס' 6 בכנס אירופה, 22.03.2013

ידיעות קודמות בנושא:
אור לתוך הקבוצה
לא אבטלה, אלא התפנות לעבודה האמיתית
אף אחד לא יישאר ללא עבודה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest