דף הבית / קבלה לעם / קבלה למתחיל / להיות מקובל / מקובל יכול לעצור מלחמה

מקובל יכול לעצור מלחמה

שאלה: אם אדם הפך להיות מקובל, גילה את העולם העליון ומרגיש את הכוחות שנסתרים מכל השאר, אז איך זה משפיע על חיי היומיום שלו?

תשובתי: הוא כמו כולם: הולך לעבודה, דואג למשפחה, מגדל ילדים, שום דבר אינו משתנה בחיים שלו, חוץ מזה שמאותו הרגע שבו הוא הפך להיות מקובל, הוא יכול להפוך את העולם לטוב יותר על ידי הפעולות שלו. כי הוא מחדיר לעולם כוח חיובי, כנגד כל הכוחות השליליים שנובעים מכל שאר בני האדם. כל השאר הם אגואיסטים, ואילו הוא אלטרואיסט. לכן הוא מתחיל לבצע בעולם שינויים טובים: עוצר התפתחות רעה של אירועים, מלחמות, אסונות, פעולות טרור. הוא מפעיל את כוחות ההשפעה שלו, ובאופן כזה מטה את איזון הכוחות לכיוון הטוב.

שאלה: איך מקובל יכול לעצור מלחמה?

תשובתי: כל מה שמתרחש בעולם שלנו, הוא תוצאה משיתוף פעולה הדדי בין כוח הטוב וכוח הרע. בעולם פועלים רק שני הכוחות הללו, הם מתחלקים להמון כוחות פרטיים, חיוביים ושליליים: 613 רצונות, 613 כוחות, 613 אורות. אבל המקובל מסוגל לאזן השפעה שמגיעה מלמעלה, כמו על כפות המאזניים, ולהפוך אותה לטובה. הוא יכול לשים משקל על כף הטוב, שיזיז את המחוג של המאזניים מהצד השלילי ויביא אותו למרכז האיזון. זה נקרא "להכריע את עצמך ואת העולם כולו לכף זכות".

שאלה: אז למה שלא ניצור בסמוך לצבא שלנו, גדוד של מקובלים שיעצרו את פעולות הטרור ואת המלחמות?

תשובתי: נכון! אבל לשם כך צריך תחילה לגדל הרבה מקובלים. למרבה הצער, בינתיים הם אינם בעולם. אנחנו מקווים מאוד לגדל במהרה הרבה מקובלים בארגון שלנו, שיוכלו ללמד זאת את כל המעוניינים. אבל נכון להיום, בעולם חסרים מקובלים, ואת זה רואים לפי מה שקורה עִם עַם ישראל בתוך גבולות ישראל ומחוץ לגבולותיה, לפי היחס השלילי כלפיה מכל העולם. כל זה הוא תוצאה מכך שאיננו יכולים להכריע את כל העולם לכף זכות: לא את עצמנו, לא את עם ישראל ועל אחת כמה וכמה את כל העולם. זאת מסוגל לעשות רק עם ישראל, רק לנו ניתנה הבחירה החופשית. ואם אנחנו לא יכולים להטות ולהכריע את עצמנו ואת כל העולם לכף זכות, אז אנחנו מקבלים תגובה שלילית, כפי שרואים היום.

מתוך תוכניתי ברדיו 103FM, בתאריך 16.8.2015

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest